Gå til innhold

Hoppetussa - Ang disse te-poengene...

-carina-

Anbefalte innlegg

Hvordan så du at du var kommet opp på 150 poeng? Synes liksom ikke det kommer helt godt frem... Fikk du noen beskjed om at du hadde nådd toppen? Eller samlet du poeng til det så ut som om du var kommet til 150? Kjedelig om man skulle tro man hadde 150 og så var det bare 149, liksom... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det ser ikke heeelt sånn ut, ikke sant? Jeg er også litt bekymret for at de "lurer" meg nå... Jeg vil ha teskrin!

Jeg har nettopp sendt mail til Lipton jeg, for å få bekreftet at jeg har tjent opp 150 poeng. Men jeg vet at jeg har nok registrerte venner og sendte mail til at jeg skal ha tilstrekkelig med poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den streken kommer liksom aldri helt frem til fullt... Men etter at den har kommet opp til nesten helt fullt så har jeg sendt minst 25 postkort til.... Så det burde jo være 150 poeng da!

(Har ikke klart å holde tellingen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er utydelig den der... Jeg kan videreformidle svaret jeg forhåpentligvis får av Lipton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... fikk bare en standard mail tilbake, der de skreiv at de sendte ut teskrin i disse dager.. må vel bare stole på at vi har nok poeng da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror også jeg er godt over 150 poeng, den er jo langt til høyre for 150 iallefall - og jeg kommer ikke mye lenger til høyre uansett hvor mange mail jeg sender! Så da har jeg sikkert fler enn 149...og det blir teskrin! Må bytte ut kaffen, jeg da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her går det mest i kaffe på morgenen, men te på kvelden! Gratulerer begge to med 150 poeng! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker verken kaffe eller te, jeg...

Og jeg har et fint "teskrin". Er en gammel blikkboks, arvegods fra pappa... Men det kan jo kanskje bli fint å gi bort teskrinet?! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...