Gå til innhold

hvordan gjør dere når dere er borte???


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Jeg mener med kveldstell og sånn.... vår lille pode har nå begynt å legge seg i 19-20 tiden, og det vil vi jo gjerne fortsette med;) men hvordan gjør dere da når dere er på besøk og sånn??

Jeg tenkte å ta med bagen og legge han til vanlig tid, men bør jeg ta med pysjen og sånn og ta setellet liksom?? jeg tenker jo at hvis vi skal stelle han naår vi kommer hjem igjen så våkner han vel....

 

Noen som har gjort seg noen erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis jeg skulle finne på å være lengere borte,så ville jeg nok ikke ha skiftet til pysjen.

til vanlig så går hun i langarmet body,bukse og sokker.

så hvis hun fremdeles sov når vi kom hjem,så hadde jeg nok bare latt henne sove i bodyen og tatt på henne strømpebukse eventuelt en natt bukse.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde faktisk dette for første gang i dag, da vi var i bursdagen til pappan min. Var rimelig svett og panisk med tanke på å ødelegge "snuppa sover kl 19-19.30-rytmen"!! ;-) Hadde med bagen (hun sover i den på natta enn så lenge uansett. Tok bare på kalesjen i tillegg så det skulle bli litt mørkt).

Stelte henne litt mens vi var der, men det ble ikke noe voldsomt ut av det. Tok av penkjolen, og da hadde hun body og strømpebukser under, som jeg tenkte det er greit å sove i.

Det fungerte veldig bra! Hun sovnet kl 20, og det er jo akseptabelt. Bare tok med henne og bagen på kjøkkenet hvor det var litt stille,og satt sammen med henne og hjalp til å holde smokken på plass og sånne ting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også "panikk" for å ødelegge den gode kveldsrutinen:) Med eldstemann tok vi med oss bagen, hadde kveldsstell og tok på pysj der vi var. han la seg kjempegreit, og han var med oss stort sett overalt.

Vi har ennå ikke prøvd dette med nr 2, men kommer nok til å gjøre det samme med han.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg er på besøk hos venner el hos mamma så har jeg alltid med pysj sånn at jeg kan ta stellet før vi drar hjem (om vi blir sent) er så kjedelig om han skulle våkne når vi kom hjem....

 

men han har så godt sovehjerte at han faktisk sover igjennom et kvelds stell han sov faktisk imellom en legesjekk hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også tenkt på.. men når dere skal reise fra besøket setter dere vel lille i bilsete. våkner han/hun ikke da? Innbiller meg at hu her nok våkner da.. og når vi komemr hjem og skal ut av bilsete våkner hu nok.. pluss.. dere tar vel litt mer på de når de skal ut i bil? hjelpes.. detta ble rotete.. men dere skjønner hva jegg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi prøvd, og det gikk kjempe fint

:-)

Var på besøk- stelte han for kvelden, tok på pysj og gav mat til vanlig tid og la han så i vognbagen- han sovna med en gang:-)

når vi skulle hjem hadde jeg lagt klærne klare - løfta han bare ut av bagen opp i klærne og i bilstet, han våkna bittelitt men sovna igjen i bilen... når vi kom hjem bærte jeg han bare rett på soverommet- ut av klærne og opp i senga si og han sovna med en gang igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...