Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 er det flere enn meg som sliter m knipeøvelsene etter fødsel?????
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Jeg syntes det var dritvanskelig å få gjort øvelsene, glemte av det, og syntes det rett og slett var kjedelig. Endte opp med å kjøpe kuler på kondomeriet som er beregnet på å trene opp bekkenbunnen. Bruker disse hver kveld når jeg tar kveldsstellet på meg selv og må si de er supereffektive!!!! anbefales virkelig:)
chri chri-83 Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Var flink de 8 første ukene. men etter det har det vært dårlig (hun er 10 uker nå) Har en smule dårlig samvittighet ja.
selma07 og engel Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Har du kjøpt sånne små av metall? eller noen andre?
nutri Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 jaaa!...jeg glemmer det bort. Planen var å knipe hver gang jeg ammet, men i begynnelsen var det vanskelig å få til så denne regelmessig-planen skled fort ut. Jeg glemmer det rett og slett. Om natten kommer jeg på det, for da er det ikke annet å følge med på under ammingen. Så går tiden fortere. Fikk et tips om å knipe hver gang man passerte en lyktestolpe. Effektivt tenkte jeg. Men, husker jeg på det?? Nei ... :-P
manonym Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Jeg gjør det sånn av og til, men føler at musklene er tilbake til slik de var før fødsel så ser ikke helt poenget med å fortsette å knipe da. Gjorde ikke knipeøvelser før fødsel, så når musklene er tilbake til det gamle så er det vel ikke lenger nødvendig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå