Gå til innhold

bodyer og tøybleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

må dere bruke større str på bodyer til babyer som bruker tøybleier?

mini her bruker 68 i bodyer. med papirbleier blir di litt store, men på tøybleiene går di akkuratt, noen blir for stramme i halsen,så må gå over til 74. men da blir di jo altfor lange i armene. er det slik for dere også?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Vi bruker 80 med papirbleier og 86 med tøybleier. Min erfaring er at Lindex har bodyer som passer bra med tøybleier fordi de ikke er så smale. Men nå har jo jeg en stor gutt også da..

Skrevet

Bretter bare opp armene. Og når de blir for små med tøybleier kan vi bruke dem med papirbleier. :)

Skrevet

Ja, men det blir bedre med større størrelser synes jeg - da blir ikke armene så lange i forhold.

Skrevet

Jeg synes det er stor forskjell på ulike merker ... H&M er veldig korte og brede, og har aldri passet her, mens cubus har bedre passform. Janus er også supre i passformen, lange og smale. Vi bruker stort sett bare ull uansett, og da er bodyene uansett såpass stretchy at det går greit. Nøstebarn/Baansull/Helios bodyer er godt tilpasset tøybleier. Det finnes også nettbutikker med klær for tøybleiebarn, feks etiqua.no og cut4cloth.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...