♥Tiny Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 Da Gud hadde skapt Adam og Eva sa han: "Jeg har to gaver igjen, kunsten å stå å tisse og..." "Den vil jeg ha", avbrøt Adam. Eva nikket og Adam fikk gaven. Adam ropte og skrek av fryd, løp rundt i Edens hage, tisset opp og ned trærne, løp langs stranden og tisset i sanden. Gud og Eva betraktet den glade mannen og Eva spurte: "Hva er den andre gaven?" Gud svarte: "Hjernen Eva, Hjernen..." Gratulerer med dagen jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. mars 2007 #2 Del Skrevet 8. mars 2007 Hi, hi... Den fikk jeg akkurat nå også... ) Stemmer, ikke sant?! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. mars 2007 #3 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, vi takker nok en gang for at han delte den ut til oss;-) Gratulerer med dagen videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 8. mars 2007 #4 Del Skrevet 8. mars 2007 den stemmer da absolutt!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 hehe, den gikk som en farsott på mobilene her i går. Morsom hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå