Gå til innhold

Noen her som tror de har merka liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 8 uker på vei og tror jeg har kjent noe,men det er jo veldig tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan tidligst kjenne liv i uke 16. Vanligvis senere første svangerskap. Kjente ikke liv før jeg var i uke 20 sist. Så det er nok bare luft eller rumling du kjenner

Skrevet

Er nok litt tidlig. Kjente liv med tvillinger ( som små bobler) i uke 13 og neste svangerskap da jeg hadde en i magen kjente jeg det i uke 16.

Skrevet

Man kan kjenne liv tidligere.

I mitt andre sv.skap kjente jeg liv i uke 14. Og det vra deilig! Derfor er jeg spent på når jeg vil merke noe denne gangen. Er i uke 10/11.

Skrevet

er vel litt tidlig å kjenne liv. men veit at til og med før jeg ble gravid nå føltes det av og til som om det var en liten baby der inne, men det er tarmene og luft som spilte meg ett puss.

Skrevet

er vel tidligest uke 14 en kan merke liv i magen! Så du må nok vente litt til!!

Skrevet

Fosteret har ikke begynt å bevege seg enda så tidlig i svangerskapet, så det er nok ikke babyen du har kjent, men det er mulig å kjenne fosterbevegelse tidligere enn uke 16.

Jeg kjente min nr.2 da jeg var i uke 13, vet at det var den lille spiren siden vi var på ul da jeg kjente den og derfor så at den sparket akkurat i det jeg kjente det lille dultet..

Nr.1 kjente jeg i uke 16, tidlig også det, men fult mulig.

Skrevet

Jeg kjente min 1. i uke 17 og nr. 2 i uke 14, blir spennende å se når jeg kjenner denne. Det er helt vanlig å ikke kjenne liv før så langt som i uke 20 første gangen, så det tar nok fortsatt noen uker for mange. Ligger morkaka i forkant kan det ta enda lenger har jeg lest.

Vi har mye å glede oss til jenter...ü

Skrevet

uke 8 er nok litt tidlig ja...håper jeg kjenner liv tidligere enn forrige gang jeg da...måtte jeg vente heeelt til i uke 20 før jeg kjente no..

Skrevet

Man kjenner vel at det skjer ting og tang, vil jeg tro :)

Men ikke selve babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...