Gå til innhold

Jeg tok det opp med sambo ang. barn

Anbefalte innlegg

Jeg og kroppen min føler oss relativt klare for å tenke på å begynne å prøve. Så når jeg hadde avklart det med meg selv, at jeg faktisk ønsker å få et barn når jeg er ferdig på skolen, altså neste sommer. Da har jeg mulighet til å få støtteordningen fra lånekassen med fødselstipend osv. før jeg går ut i jobb.

Så tenkte jeg at jeg skulle ta opp dette med min sambo. Det var ikke like populært.. Han fant vel egentlig ut at han ikke var interessert i å ha noe barn før om ihvertfall 4år til, så vi begge kunne ha gode jobber, et par biler(har jo allerede to, men) osv. Jeg fant ut at jeg må jo bare respektere hans mening.

Men jo mer jeg tenker på det, jo mer gnager det.. Det er nærmest et irritasjonsmoment å vite at det man har lyst på over alt i verden, det kommer man ikke til å ha nubbsjans til å prøve på engang før om endel år..

Jeg håper jo han forandrer mening etterhvert, men sånn det ser ut nå så er han fast bestemt på at sånn er det! Å jeg vet ikke hva annet jeg skal gjøre, fordi det er jo han(!!) jeg vil ha barn med!!

Noen som har et par gode råd på den lange veien?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8547133-jeg-tok-det-opp-med-sambo-ang-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Stinemoj!

Hva er det du studerer? Du er vel 18-19 år, er du ikke? Jeg skjønner det kan være utrolig frustrerende å måtte vente så lenge! Men det vil garantert være verdt ventetiden=) Hvis det er HAN du elsker, så venter du=) Eller dere kan prøve å snakke litt grundigere om dette, for å kanskje møtes et sted på halvveien..? Du er jo faktisk ikke gammel når du er 4 år eldre=D

Vet jeg ikke er gammel, men det er jo litt det at jeg har vært sen med vgs. så jeg skal da ut i læretida neste høst. Så det ideelle er jo enten før læretida eller etter. Det blir litt vanskelig å gjennomføre et svangerskap samtidig som man skal prøve å få fagbrev.. Så vi får se da, det blir enten neste sommer, eller i 2010-2011.. Heh.. Det føltes ihvertfall lenge ut når man så på årstallet =p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...