mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei! Min mann har i nesten 10 år hatt Prostatitt. Vi har vert samboere i over 6 år så vi har lenge hatt en misstanke om at det kan ha noe å si for det å bli gravid. SÅ skuffelsen var stor når vi i des -05 fikk vite at eg har Pco, men enda større når vi i des - 06 fikk vite at sædkvaliteten var veldig nedsatt, bare 5mill sædceller. Då hadde vi forsøkt pergotime, 3 kurer uten hell. Eg får eggløsning men ikke mye vits uten sædceller. Iallefall, han har vert på mange rundturer i helsevesenet med røntgen og ultralyd, uten noen funn. Har daglige smerter i rygg og prostata og urinrør pga dette. Han vanner ofte og har en tissestråle som en 90 åring! I forrige uke var han til Urolog på Volvat i Bergen og det eneste han hadde å komme med var : Det er dessverre ingenting vi kan gjøre. Han ble kjempe lei seg fordi det plager han veldig i det daglige og no sliter vi med å bli gravid pga det. Både urolog og gynekolog sier at de har sluttet å gi antibiotika. Det hadde ingen virkning. Så no eter han alle mulig vitaminer og ditt og datt fra helsekost i håp om at det kan hjelpe bare litt!! Vi venter på brev fra Haukeland avg. prøverør. Skulle gjerne skrevet mer, men er på jobb. Er sykepleier og dette har eg egentlig ikke tid til på jobb men bare måtte skrive litt når eg såg det var mangen som lurte! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8547024-til-de-som-lurer-p%C3%A5-prostatitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå