Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, endelig, etter dager med famling (dere kan vel selv tenke dere hvilken famling), har jeg fått el- slim. Har ikke brukt å være velsignet med noe særlig til el slim vanligvis, men har drukket hostesaft og det hjelper vel det da.

Jeg har enda ikke noe el- smerter og det bruker jeg jo å ha så da kommer vel kanskje el i morgen? Passer bra at el etter all sannsynlighet ikke er i dag da far sjøl er borte på vinterferie med de tre søte små. Jeg er hjemme for å jobbe. Han kommer hjem i morgen og da er det full rulle håper jeg da inderlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Agne!

Tenker far selv i huset setter pris på at han kommer hjem dil en dame som er 100% klar for action. Må jo være topp mottagelse for en som har vært borte noen dager=)

Kos dere masse i helgen, så skal dere se spiren sitter som et skudd.

Klem

Skrevet

Godt å høre at EL endelig er i sikte for deg, Agne - det er utrolig frustrerende når kroppen driver å tuller slik! EL i helgen er jo optimalt, så du ligger godt an, vil jeg si! Lykke til og kos dere!

Skrevet

Så flott at det endelig blir el på deg Agne. Det er jo superfrustrerende å gå der å vente på el som ikke kommer. Deilig med el og helg samtidig. Håper dere får utnyttet helgen til fulle.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...