Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er selv fra Halden, det hadde vært koslig å komme i kontakt med noen. Litt om meg: Er 29 år, har et barn på 3,5 år. Måtte bruke Pergotime for å bli gravid med henne. Har nå gått på 4 kurer, men ingen befruktning. Skal starte opp med ass. befruktning i løpet av april i Porsgrunn- prosjekt.

Det kan være godt å dele alle tankene og erfaringene med noen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8546635-noen-fra-%C3%B8stfold-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!!

Ja jeg er fra østfold, nærmere bestemt Fredrikstad. jeg er 30 år, har ingen barn, men har et stort ønske om og bli mamma snart. begynte på Pergotime rett før jul men etter og ha tatt prøver både før og under hormonbehnadlingen viste det seg at jeg har eggløsning i massevis, så i januar sluttet jeg med det. Var inne til Lap i Februar. Det viser seg at jeg har en tett eggleder og den andre var halveis tett så den har de blåst ut. på grunn av at den mest sannsynlig kommer til og tette seg igjen så blir det sendt søknad nå i mars for oss på prøverør på Riksen.

Ja jeg og synes det er veldig fint og kunne dele tanker og erfaringer med noen som går igjennom det samme.

Hva går det porsgrunnprosjektet ut på da?

krysser fingrene for deg og håper du får en spire i magen.

Skriv gjerne til meg så jeg får høre hvordan det går.

Klem

Porsgrunn har blitt tildet å være med i et prosjekt for å prøve ut nye medisiner, som betyr at man slipper nesesprayen og tar bare spøyter fra dag 3 i syklus.Men det betyr at man å til veldig hyppige kontroller i hele denne syklusen.Ellers foregår det som et vanlig IVF- forsøk. Jeg råder dere til å søke dere til Porsgrunn og få være med i prosjektet. Slipper da køen. De er VELDIG hygglige der!!!!!

Hei Trine!

Jeg er også fra Halden:-),og er 35år. Er egentlig ikke prøver lenger,men er her inne alikevel og følger med på de "kjente". Har også et barn på 3 år som vi fikk gjennom ivf i 2003. Vi har hatt 4 søskenforsøk nå, som ikke har klaffet,så derfor har vi satt en stopp,da vi ikke orker mere.

Jeg var på Riksen til behandling,men jeg skjønner at det er endel som blir henvist til Porsgrunn også. Det blir spennende tid fremover Trine. Håper dere lykkes.

Jeg er også fra Østfold, Fredikstad. Jeg er 33 år, gift og har et barn på 9 år.

Vi venter nå å høre fra Porsgunn, da vi håper å få være med på prosjektet der. Går med telefonen i lomma hele tiden, tilfelle de skulle ringe. hehe

Har vært gravid to ganger utenfor livmoren, og kan derfor ikke få barn på naturlig måte.

Kanskje vi treffes i Porsgrunn en gang, håper virkelig vi kommer inne der.

Snakkes?

Klem

Annonse

jeg er fra østfold vettu!

nærmere bestemt fredrikstad!

har ingen barn fra før, holder til i porsgrunn!

et mislykket ivf, og et mislykket frys fra før,

har vært på klinikken i dag og satt inn 2 fine egg...håper noen av de, eller begge for den saks skyld klorer seg fast.. :)

ja det er kjekt å treffe andre i samme situasjon for å snakke sammen! det er jo ingen andre som ikke er i samme situasjon selv som vet hva man går igjennom!

klem klem!

Hei! jeg er fra Sarpsborg, er 26 år. Jeg skal begynne på hormonkur en el annen gang i april, Så blir uttak i førsten av mai en gang!Har ingen barn fra før. Syns tiden går veldig sakte, bare gleder meg til å begynne,(må si jeg gruer meg litt å).

Lykke til!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...