Gå til innhold

Da var helgevasken tatt:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*fytti-grisen-så-sinnykt-misunnelig*

 

Så flink du er!!! Send litt gode vaske-vibber hitover da, så jeg kanskje får letta rompa mi fra sofaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så deilig, da! Her har det vært sløving i sofaen/foran PC'en... Satser på at mannen min tar helgevasken i morgen, jeg! ;o)

 

Pytt, skal jo forresten ikke være hjemme i helgen, så da ser jeg jo ikke støvet!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nesten aldri helgavask, vi.... Vasker helst på mandager eller tirsdager, og noen ganger på søndag....

 

Men det er deilig med nyvaska hus uansett da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke vaske jeg...Har helt gitt opp å komme til noe sted i dette oppussingsobjektet vårt! Så støvsuger nå, så får ta en diger husvask når vi er ferdig med flisestøv, maling og esker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg ikke løfta en vaskefinger og kommer ikke til å gjøre det heller før leiligheten er tømt!

Skal flytte om 14 dager ca og her er det pappesker overalt og hybelkaninene fryder seg over den manglende vaskingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, er det helg igjen alt nå?? Tar det til neste helg, jeg;-) Står på hodet i malingsbøttene, for å få malt takpanel før vi skal sette det opp i tilbygget, så synes jeg har en god unnskyldning, jeg - hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig og får litt dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør noe fornuftig nå ja... Tror ikke det blir noen helgevask denne helga jeg, har hatt ei travel uke på jobb, så nå tenkte jeg at jeg bare skulle børste over litt, kanskje ta gulvet. Eller bare rydde. Det ser ikke ut her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke her heller! jeg syns jeg rydder hele huset hver eneste dag, så er det bomba etter noen timer. Jaja, da tar vi frem sentralstøvsuger og mopp NUH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...