mamman til luringen Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og mast på dere dyktige spådamer. Jeg har blitt spådd av deg før, og jeg spurte deg i høst ang jobbsituasjonen min. Jeg strever med å få meg en relevant jobb i forhold til utdannelsen min. Jeg jobber 100 prosent nå, men innen noe helt annet enn det jeg er utdannet til. Dette er et kort engasjement også, så jeg er litt bekymret. Ser du noen endringer? Tror du jeg får brukt utdanningen min snart? Det er en jobb jeg er aktuell for, en jobb jeg skal få svar på i løpet av mars, det er en forskerstilling. Tror du jeg har en sjanse her? (nesten skummelt å spørre, fordi jeg har så veldig lyst på denne jobben... ) Jeg er født i april 1978.
nattinatt Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hallo Ja,ikkje alltid like lett dette med å få seg jobb som stemmer til utd ein har,særlig når ein har ei god utdanning.Det eg ser,er at du har ganske stor sjangs for å få den jobben.Og eg får nemlig tydelig opp endringer i jobbsituasjonen din.Eg ser deg stå med eit brev i hendene,og det ser ut som at du blir glad altså!!Masse lykke til,så må eg få høyre korleis det går med deg.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå