Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå passert termin men ingen baby på vei ut. Er så innmari lei av å gå gravid. noen som har tips for å få fortgang eller noe som kan gjøre ventetiden lettere og mer lystbetont

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja..... Sist gikk jeg mye i trapper og etterpå gikk det to dager og så kom baby'n. Men det eneste som visstnok er vitenskapelig bevist at hjelper er sex (noe i mannens sæd som kan sette i gang fødselen). Så spørs det jo om man har en villig sæddonor eller ikke, da... De kan jo miste lysten litt, de også, når det ligger en baby rett innafor. He, he. Lykke til.

Skrevet

Ingen tips for å få igang noe som helst, MEN oppmuntring kan jeg jo komme med..

Finn et opptak av et kolikkbarn som gråter ustanslig i en eller to timer, sett opptaket på full styrke etter en søvnløs natt..

Tenk på at barnet ditt har plass nok, h'n er varm, trenger ikke å bekymre deg for hva du skal ha på il dette været,

h'n trenger ikke mat dvs du vet at h'n får nok mat og trenger ikke å bekymre deg for om h'n spiser nok, sover nok, svigermor som gjerne vil ta med barnebarnet på trilletur for å vise frem vidundret til alle hun kjenner ( selvf to-tre kjederøykere som bare vil nusse på den lille saken)..

Da sto det stille, kom plutslig på hvordan det var å ha spedbarn og lurer på hvorfor jeg vil at denne skal ut så fort som mulig, treåringen min sier jo klart ifra hva som er feil, om han er kald eller varm, mens en baby griner når den vil stelles, mates, skiftes, sove, ikke sove osvosvov..

Merklig nok er det noe helt magisk med barselstiden allikevel..

Lykke til med fødselen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...