Gå til innhold

Heidi 75 & Mazza sin tråd :)

Mazza**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har enebolig , og jeg skal love deg den er stappfulll av ting og tang...har alt for mye overalt, både på loft og i kjeller pluss ellers overalt i huset. Fordelen nå er at vi må ta et skikkelig røsk å få unna alt av gammalt ræl vi har.....skal bli deilig..jeg elsker egentlig å kaste jeg, bare mannen i huset som syns det er kjekt å spare....huff huff

Ja det er vår hytte, eller egentlig er det et småbruk ved vannet...kjøpte det for 3-4 år siden. Masse deilig plass til fremtidig familie :) Så det blir ikke så mange andre ferieturer på oss de nærmeste årene tror jeg....

Jepp , kom til Oslo du! Bor bare 40 min derfra jeg :) Mannen min jobber i Oslo da....så han er der hver dag...Er du opprinnelig fra Bergen eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du på påskeferie tro???

hm blir litt nervøs når det går så lang tid mellom innlegga her altså...

Håper alt står bra til , vi reiser på hytta på onsdag , så da blir jeg borte helt til mandag hvertfall.....

klem

Skrevet

Hei,

Har vært bortreist i helgen så har ikke hatt tilgang til nettet. Det går bra med meg. Må si jeg er som ett nytt menneske etter timen hos jordmor der jeg fikk bekreftet at alt var bra :) Nå skal jeg jobbe ett par dager og så skal jeg og min kjære bare slappe av hjemme i påsken. Må prøve å få ryddet på det berømte roterommet som jeg har planer om til ett barnerom. Kan ta noen dager det...

Du er heldig som har hytte å reise til!!! Håper du får slappe av masse der da. Er formen bra eller er du fortsatt sykemeldt? Jeg er i toppform for tiden bortsett fra at jeg er veldig trøtt, men det overlever jeg. Kvalmen er så å si helt borte så dette lover bra :) Har begynt å telle ned til UL nå - det blir spennende!!!

Skrevet

Så flott at du er glad og fornøyd! :)

Blir nok ikke så mye avslapping på hytta nei , skal male og gjøre hagearbeid , og rydde litt kvist i skogen ( haha hørtes rart ut!Men har en vei som vi holder fri for trær og sånn skjønner du...har skog på 300 mål!). Jeg er fortsatt sykemeldt , tom 15 april , da skal jeg jobbe gradert fremover, tipper jeg kommer til å jobbe ca 50 % , og bare på dagen , er så sliten på kvelden vet du....Men er egentlig i fin form føler jeg altså.

Nå reiser jeg på harrytur til sverige!!! Må kjøpe røyk til mannen i huset...også en liten tur innom babybutikken ;)

Skrevet

Du får ha god tur i morgen. Kos deg masse i påsken da!!!

Skrevet

Ja nå er det ikke lenge til vi drar , bare noen småting å pakke også vente til mannen kommer fra jobb....God Påske til deg også!!! Kos deg masse med både mann og voksende mage :)

klem

Skrevet

I`m back!!!!!!!!

Håper du har hatt en flott påske :)

Vi dro hjem sent ikveld, fant ut at det var deilig med en dag hjemme før jobb....

Skrevet

Hei vennen,

Har du hatt det fint da?

Har vært deilig med noen fridager nå, men jeg synes det har gått så altfor fort :( Tenk om fem måneder har vi fri fra jobb ett helt år :) Skal bare kose oss med knøttene våre :)

Jeg skulle gjøre så masse i påsken, som rydde klart til barnerom og slikt, men tiden strakk ikke til :( Hvis de neste 5 månedene er så lange som de 4 første har jeg jo god tid håper jeg. Det er deilig nå når jeg er i god form igjen, men er veldig trøtt så må hvile mer enn vanlig innimellom. Men man overlever det meste bare alt går bra frem til september :)

Jeg har passet mine nieser og nivøer en del i påsken og kost meg mye med dem :) Jeg er så glad i dem og lurer virkelig på hvordan det blir å få sine egne :) Men må si jeg blir mer og mer skremt etterhvert som magen vokser. Litt av ett ansvar vi har foran oss... Men jeg gleder meg :)

Håper du har hatt en fin påske og fått slappet av.

Klem fra meg

Skrevet

Hei på deg ,

påsken har vært deilig , har vært ute hele dagen hver dag , så har vært rimelig trøtt på kvelden , har lagt meg v 22 tiden hver dag hehe

Har fått tatt vårpussen på hytta , fikset opp skikkelig ute , så når ferien nærmer seg er det bare å kose seg med soling og bading.

Har tilogmed malt jeg da...måtte male noen gamle hagemøbler. Tror det har vært greit siden jeg har stått ute i frisk luft....

Straffa er at jeg nå merker det veeeldig godt i rygg og bekken....men pytt pytt må jo ofre litt for at det skal bli bra vet du ;)

Ja ser ut som du har fått kost deg og slappet av i påsken også da.....rommet kan du alltids få fikset senere...hihi

Idag er det bare 4 dager igjen til ul!!!! Merker ta jeg begynner å bli litt stressa på det altså....er jo litt redd for at noe er galt og sånn da men...Skal være superoptimist!!

En uke igjen av sykemeldinga mi nå , lurer på om jeg skal prøve å jobbe fullt fra neste uke , eller " bare " 50 %.....eller redusere med 25% en stund. Jobber du fullt?? Skal ordne en avtale med jobben , så det hvertfall ikke blir spesielt tungt arbeid fremover....selvom det også er slitsomt å sitte på en stol med kontorarbeid hele dagen :)

Snx snart , nå skal jeg ned å sjekke ut det nye kjøleskapet vi har fått av svigers ;)

klem

Skrevet

Det er denne uka du skal på UL ja :) Er du ikke spent da? Jeg både gleder og gruer meg til neste uke... Skal bli godt å få det overstått da. Det må være bra for magen vokser da :) Er spent på terminen også for jeg tror jeg er lenger enn den jeg fikk i uke 10.

Vi har enda ikke bestemt om vi skal vite kjønn. Dere skulle vite eller?

Jeg jobber fullt ja. Tror det hadde blitt litt krise om jeg hadde blitt sykemeldt nå... Vi har litt mange prosjekt på gang. Jeg er virkeig spent på når vi skal få inn vikar for meg. Ikke lett akkurat på sommertiden og mange søker etter folk så det er ikke mange ledige i dag. Lurte litt på tidskonto for å hjelpe til litt, men har funnet ut at jeg heller vil være hjemme å kose meg masse med min lille.

Svarte deg inne på 2. semester også. Du må si ifra med en gang du kjenner noe. Jeg er så spent på når vi vil kjenne de første sparkene :)

Ha en fin dag vennen :)

Skrevet

å joda jeg er superspent.....driver å sanker navneforslag fra venner og familie om dagen.....kjønnet skal vites om det er mulig å se det , er liksom så greit det...

Har en på jobben som hadde tidskonto , ho angra skikkelig på det da ho måtte begynne å jobbe igjen , denne gangen har hun vært hjemme i ett år og kost seg skikkelig.

Jeg har bestemt meg for å ta 80 % prosent lønn og være hjemme så lenge som mulig. Det blir bra det ;) Man vet jo aldri hvordan barn man får så det kan være godt å ha god tid til babyen sin tror jeg...

Ja det er vanskelig med vikarer , jeg må inn å jobbe litt denne uka sånn at lønna blir sendt innen den 15....men det er mere for at det er jeg som har oversikt over akkuratt den delen da. Skal få lært opp noen andre så fort som mulig tenkte jeg :)

Er spent på det med liv altså , måtte bare sjekke om når det var normalt liksom....venter på et skikkelig spark fra innsiden en dag hehe

Nå er det Oprah straks , skal se det programmet for fikk ikke sett det sist da det gikk i januar. Med ho Trine Grung vet du....

Skrevet

Hallo du!!!

Endelig var det mulig å komme inn her igjen....fikk jo nesten litt abstinenser jeg hehe....

Sitter her og skriver en liten liste over ting vi trenger til babyen....jammen er det mye greier altså!!

Gudskjelov får vi endel store ting....

vogn , vugge og møbler til barnerommet , det hjelper masse....har 4 sett besteforeldre vet du ...så sånn sett er det bra med skilte foreldre ;)

Ikke får jeg sove heller...klør på kroppen , magen er i veien ( JEG VIL SOVE PÅ MAGEN) , både bikkja og gubben snorker...og i tillegg flyr jeg på do hele tida fordi jeg ikke klarte å la være å drikke masse ikveld....hehe skikkelige verdensproblemer detta her :)

Håper alt står bra til med deg Heidi

klem

Skrevet

Samme her. Fikk helt panikk når det gikk to dager uten å komme inn :) For to dager siden satt jeg å svarte på mange innlegg, men plutselig var jeg ute og kom ikke ned til vår tråd :( Var så koselig å lese innleggene den kvalden for det var så mye positivt :)

Er det i dag eller i morgen du skal på UL? Jeg er så spent!!! Nå er det bare en uke til det er min tur :)

Jeg har ikke begynt å tenke på alle tingene vi trenger ennå.... Skal få seng frra søsteren min, det er det jeg vet så langt.

Skrevet

Hei hei , skal på ul imorgen ( væææ fredag den 13!). Gleder meg litt nå altså......lurer såå sinnsykt på hva det er inni der liksom....får bare håpe at det går an å se det da...hvis ikke blir det 3d på meg...rett borti gata for der jeg bor ;)

Idag har jeg gått laaang tur 2 ganger , så ryggen er fryktelig sliten....måtte tom avlyse en avtale jeg hadde pga det...jaja imorgen er det en ny dag :)

Har forresten blitt " tante " idag! Til ei litta jente...ble tatt med keisersnitt....min stesøster som fikk da, så er liksom bare litt tante...Søstra mi har forresten også termin idag...men der er det ikke kommet noe baby ennå....må vel ut å kjøpe noen gaver imorgen tenker jeg :)

Skrevet

Tjoho!!!

Fredag den 13 ble en bra dag!! :)

Har vært på ul idag , og inni magen er det en liten gutt.....det var såå gøy å se han ,det var ikke vanskelig å se at det var gutt nei...snoppen stod rett til værs!! hehe

Vi tror det blir en liten Erik.....men er ikke helt sikre ennå da...'

Mens vi var på ul kom vår lille niese til verden, så det var stor stas å snakke med søster etterpå....og gjett om betseforeldrene var fornøyd!!

Ha en fin helg Heidi ,

klem

Skrevet

Hei vennen,

Så kjekt at alt gikk bra :) Var så spent, men hadde ikke tilgang på nettet før i dag så nå var det direkte inn å sjekke :)

Var det mer spesielt med denne ul enn innvendig vi hadde tidligere? Jeg er så spent til torsdag...

Snakk om lykkedag for familien din på fredag den 13 da :) Er så glad på dine vegner. Kjenner du noe spark?

Fikk du meldingen min i postkassen din?

Klem

Skrevet

hei hei ,

denne ulen var liksom litt annerledes siden man kunne se mere at det var en baby , også sjekket jo jm at alt var bra og sånn..og det var jo fint for da blir man liksom mere rolig :)

Var ute en tur igår , måtte bare ha et par blå bodyer hehe ,syntes liksom at jeg kunne kjøpe noe nå...Vet liksom ikke om det er spark jeg kjenner , men føler at det romler på en eller annen måte....har plutselig kommet i helgen....

Postkassen skal jeg sjekke nå...glemmer liksom den jeg....pleier jo ikke å få noe der...oj nå er jeg spent altså ;)

klem

Skrevet

HÆ??? nå skjønner jeg ingenting!!!!

Trodde ikke jeg fikk lagra denna jeg !!!

Ligger svar i postkassen din ;)

Skrevet

Hei,

Klarer ikke å konsentrere meg for tiden. Tenker bare på ul på torsdag. Er så spent jeg dør snart... Klarer heller ikke å bestemme meg for om vi skal vite kjønn hvis alt er bra. Klarer ikke helt å slappe av siden jeg ikke kjenner noe liv, men magen vokser så jeg burde egentlig slappe av...

Hvordan er formen din om dagen da? Jeg er så vanvittig trøtt... De sier energien kommer etter 4 mnd så jeg håper den dukker opp hos meg snart.

Skrevet

Hei på deg Heidi ,

skjønner godt at du gleder deg til ulen altså...det er jammen ikke lett å kjenne liv altså, var hos jm igår og hun sa at førstegangsfødende ofte ikke kjente noe før i uke 22.....jeg kjenner bare romling , men tror det er babyen altså...

Formen er bra :) Jeg er energisk og fornøyd....skal begynne å jobbe 50 % imorgen..

Skrevet

Det skal bli godt å få overstått den ul'en ja. Skal ut å treffe en venninne i morgen å se på litt mammaklær :) Trenger noe lett nå når varmen kommer. Nå er magen blitt så stor at jeg kan pakke bort mine vanlige bukser...

Skrevet

ja her går det mye i tights om dagen og lange overdeler...har kjøpt en mammabukse , men kan liksom ikke flytte inn i den heller da..hehe

Har veldig liten lyst til å kjøpe så mye sånn mammmatøy , satser på en sommer hvor jeg bare kan rusle rundt i kjoler og tunikaer...det blir bra tror jeg ;)

Masse lykke til imorgen da .....gleder meg til å høre hvordan det har gått :)

Er skikkelig spent jeg vet du...

Skrevet

Hei vennen,

Nå er livet perfekt :) Alt sto bra til med den lille så nå kan jeg kose meg å slappe av :)

Det var så godt å se at h*n hadde det bra. Fikk mange fine bilder så jeg bar nyter synet :)

Terminen min vart ikke flyttet selv om målingen viste noe annet. De sa det er mest sikkert med de tidlige målingene :( H*n var stor og godt over snittet så fikk forklaring hvorfor jeg har blitt litt stor, men nå skal jeg bare nyte det :)

Skrevet

Har sendt en melding til postkassen din.

God natt.

Klem fra meg.

Skrevet

så utrolig bra da Heidi!!!

koselig å høre at alt var bra , det er det viktigste....fy søren nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva som står på lappen din altså!!!!!! Er ikke du da?? hehehe

hvis du klarer å holde deg helt til sept uten å se på den er du jammen viljesterk!! Her er det også kommet stor mage nå , livmora er godt over navlen ja..kos deg med bildene av babyen din ,

snx snart

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...