Gå til innhold

Her er jeg..:) Og mitt store tema for tiden er Knøttets (manglende) søvn..


Gjest ibla

Anbefalte innlegg

Gjest Knøttet 02.07

Så jeg ble etterlyst her i juliklubben, har ikke visst om den jeg:) Knøttet mitt er nå 8 mnd og han sover veldig dårlig på natta. Strever med å venne ham av med natt-pupp og det hele. Han våkner hver annen time ca og ender med at jeg tar ham oppi til meg så kryper han omkring og det blir lite ro for oss begge. Vurderer å la ham skrike.. Men syns det er grusomt å høre på. Noen som har lyst å komme med en oppskrift som virker så tar jeg gjerne imot!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel ingen oppskrift som virker... Men jeg ville bare ønske deg velkommen inn hit til oss! :o) Koselig at du fant veien hit!! Det er vel mer aktivitet på skravle og småtroll, men her er det en veldig koselig side... Og alle er bare juli-mammaer! :o)

 

Jeg orker ikke å ta noen skrikekur på gutten min, så jeg håper at det hele bare går over med seg selv. Jeg innbiller meg at dersom man bare får i dem nok mat i løpet av dagen, så burde de sove hele natten gjennom. Og dersom du klarer å få nok mat i dem i løpet av dagen (jeg jobber fortsatt med det, jeg da) så er vel løsningen å bare tilby flaske med vann på natten. (Helst far) Da skal det vel være så kjedelig å våkne på natten at de til slutt ikke gidder det... Men siden jeg selv ammer endel i løpet av natten er ikke jeg den rette til å spørre... Det kommer sikkert flere innom i løpet av kvelden som kanskje har noen bedre råd til deg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og velkommen inn til oss!

 

Spiser knøtte bra på dagen? Vi tok avvenning på vårt troll når hun var 6 mnd, men det var fordi hun avvente seg selv på dagtid og da tok vi likesågodt nattpuppen også.

Vi tok henne bare opp, trøstet henne, la henne ned og fortsatte sånn til hun sovnet. Belag deg på å bruke laaaang tid den første natta... Sov på dagen om du kan og ta opp kampen om natten :)

 

Du kan evt som carina sier, å tilby en flaske vann når knøtte våkner, da vil du fort bli ganske upopulær og det å våkne er ikke like spennende!

 

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...