Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hele svangerskapet har jeg hatt masse utflod, men den har vært tynnflytende, og nesten fargeløs. Men nå som jeg er kommet til uke 38+2, ble plutselig utfloden hvit og tykkere. (Har hverken sopp eller UVI) Hadde det ikke sånn med min første. Kan det være et tegn på at jeg begynner å bli moden, og kanskje slimproppen kommer snart?! Flere som opplever det samme??
lettereforvirra Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Ja! sånn har jeg også hatt det. Er straks i uke 39 og synest det var vel hvitt i trusa. Noen som vet hva det betyr?
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 tror bare det er helt normalt og ikke betyr så mye.
lettereforvirra Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Regnet ikke med at det var noe unormalt:) men kanskje at noe var på gang?
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har hatt gul-hvit utflod gjennom nesten hele svangerskapet.. Men det kan jo være et tegn på dere, siden det er en forandring..
lettereforvirra Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Ja, for når noe endrer seg så blir jeg litt nyskjerrig:)
solegget sprekker til påske Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 jeg har hatt mye utflod fra uke 20. ike sopp eller noe,fra uje 32 begynte det å bli tykkere og litt annen gulgrønn farge og nå i uke 26 kommer det slim i lag med, men ikke blof. alt er normalt sier jordmora, det er kroppen som forberederer seg tilå få ut hybelboeren.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har også hatt mye utflod dette svangerskapet,hadde ikke det sist.. Er nå i uke 37 og den siste uken har den vært mye tykkere og hvitere, begynte i forrigårs å få litt kløe,så lurer litt på om det kan være sopp, skal til jordmor på onsdag og skal spørre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå