Gå til innhold

Drammen, Bragernes barnehagekrets.

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har erfaringer med barnehagene i dette området? Vi er nettopp flyttet hit, så vi kjenner ikke til noen av dem... Greit å vite litt om om dem nå når vi er søkere til vår lille gutt på ett år =)

Håper dere kan hjelpe!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8545896-drammen-bragernes-barnehagekrets/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har søkt. Tidlig i høst. Kan jo hende vi får tilbud fra andre barnehager enn akkurat de i Bragernesområdet selv om vi bor her... Så det er bare fint om du kan fortelle om dem du vet noe om "RuskeSaraFårLillebrorHØYGRAVID " =)

Ei vennine av meg har dattra si i bragernes barnehage eller hva den heter. Hun er kjempe fornøyd. Kan undersøke hva den heter.

Men må man ikke søke på nytt for hvert år?

Det må nemlig vi her jeg bor...

Men kan jo være det er anderledes i drammen.

Hei! Kommer litt ann på hvor gammel gutten din er,men jeg har barn i Løkkebergene Vels Barnehage, og kunne ikke blitt mer fornøyd. Men de må foreløpig være 3 år før de kan begynne der. Det er en kjempe flott barnehage. Kjenner også noen som har hatt barn i Brannposten barnehage og også hvert kjempe fornøyde,men der må de også være 3 først. Det er en naturbarnehage. Det finnes også en barnehage litt lenger ned, i solbakken tror jeg, men den har jeg ingen erfaring med. I tillegg er det en i Indremisjonshuset, og så skal det åpne en ny på Spiralen nå i april.

Annonse

Hvem har du satt som 1 og annen pri?

Mye avhenger vel av hvilken gate du bor i og hvor langt du er villig til å bevege deg...Brøttet, Åsløkka, Dalegårdsveien, Åssiden, Tryggheim, Øren, er de jeg kjapt kommer på som har små barn! Er flere bhg, men noen er som nevnt godkjent fra barn over 3 år.

Ellers er det ganske god oversikt på Drammen kommunens hjemmesider.

Er du usikker så ring kommunen en ekstra gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...