*mamma til to :-)* Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Heisann Samboeren min skal på jobbintervju, tror du han får jobben ? Han er født : 120274 På forhånd tusen takk Klem.....
nattinatt Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hallo Er ikkje heilt sikker,men det ser absolutt ut som at muligheten til å få jobben er der.Lykke til må du sei til han.Klem
*mamma til to :-)* Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk for du tok deg tid til å svare Håper virkelig han får jobben, så det blir spennende å se Skal hilse han å si det ja Ser du noe graviditet på oss i år, vi er ikke prøvere nå. Jeg er født : 050380 Klem.....
nattinatt Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hallo Ikkje dette året får eg opp graviditet.Men våren 2008 kan det sjå ut som at det skjer.Lykke til
*mamma til to :-)* Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Takk igjen... Ser du kjønn?
*mamma til to :-)* Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 Blir spennende å se om du får rett Beklager maset mitt, men veldig snillt av deg og alle andre spåere her inne å hjelpe oss nyskjerrige Ha en fortsatt fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå