Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hei! Jeg har sett bilde av denne vognen og synes den er kjempelekker...men var å titta så vidt det var på den igår.. den så så liten ut... Er den mindre enn andre vogner?? Setet så så bittelite ut...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Noen som vil dele sine erfaringer med meg?? Blir veldig glad for tilbakemeldinger !!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Regner med at det er Quinny vogn du mener. Ja den er både smal og kort. Ta en kikk på TFK JOGGSTER TWIST. Kjempe god plass i den,samtidig som den bli veldig lite sammemslått.
sudoku Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har Quinny vogn, men har nå vært nødt til å kjøpe en ekstra vogn. Bagen er så liten at min gutt på 4 måneder nå er for lang, men han er for liten til å bruke sportsdelen - å jeg har kjøpt en billig simovogn med større bag i en overgangsperiode. Bagen er liten, kalesjen er grunn skjermer litt lite) I tillegg er vogna veldig bred - det er derfor den er den stødigste tre-hjulingen. Men du må ta av bagen når den skal legges sammen, og ofte klipse av hjulene også om du ikke har en stor og god bil. Jeg har vært veldig førnøyd siden den er veldig god å trille, lett å manøvrere satidig som den er stabil og du kan låse forhjulet når du skal trille i snø og slaps. Det har vært greit med en bag som er lett å ta med seg inn - lykkeliten har sovet i bagen også om natten til han var ca tre måneder. Så om du forventer en liten baby, eller får baby nå tdlige og dermed ikke trenger pose nedi når baby blir større, og bruker sportdel til høsten/vinteren kan det nok funke. er du glad i å shpe så legg mere til at kurven under er liten. Vogna er kul, men jeg kommer til å selge min og kjøpe en større firehjuling som er letter å slå sammen om det kommer en nr. to. ;-) lykke til med vognkjøp.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Ja jeg mente selfølgelig Quenny vogn, beklager skrivefeil! Tusen takk for tilbakemelding.. Da skal jeg ikke tenke noe mer på den vogna...jeg har termin 23 september så det blir mange vintermåneder med trilling..må ha litt god plass til knøttet.. Skal titte litt på TFK Joggster Twist neste gang jeg skal i butikken .. Men det haster ikke liksom..men sniker meg til å titte litt hvis jeg er i nærheten av en babybutikk!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 haha må le....klarer visst ikke å få skrevet det navnet riktig... sikkert fordi jeg ikke skal ha den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå