Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste det seg på UL i uke 31. Jormora mi trodde han låg med hode ned på kontroll forrige uke. (33) men det har ho trudd hele tiden, så vi skulle ta en ultralyd til neste kontroll uke 35.... Har liksom tenkt at han kommer til og snu seg men nå begynner jeg og bli bekymra... er i uke 34 nå..... leste i en bok at etter uke 35 var det skjeldent at de snudde seg selv... Ho sa at vist det var tilfellet og målene mine var store nokk til setefødsel så burde jeg gjøre det, og at det var ikke noe værre enn valing fødsel.... Men wæææ.......

Hva er risikoen med setefødsel? Blir alle prøvd å bli utvendig snudd først? Har ikke lyst til og ta keisersnitt heller..... noen som har erfaringer??

kan han ikke bare snu seg...:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt - hadde det på samme måte. Jeg prøvde akupunktur - gikk til 2 behandlinger. Kom til snuing på sykehuset, men de ville vente.

Fikk en del tall av en ærlig jordmor - på Rikshospitalet fødes ca 10 i seteleie i året - med andre ord: FÅ! Jeg vil ikke være blant dem. Jeg bestemte meg for KS, men nå her om dagen snudde barnet seg selv. 3 uker til termin i dag. Jeg har 3 venninner hvor barnet har snudd av seg selv mellom uke 36 og 38, så det behøver ikke bli slik. Lykke til!

Skrevet

En ting til - sjekk ut siden lengre ned som heter seteleiedebatten. Der har mange erfaringer å dele!

Skrevet

har ei venninne som har fått to barn der den første var i seteleie, hun syntes den fødselen var lettest. tror kjemi med jordmor har mye å si,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...