Gå til innhold

November: Tenk 4 mnd i dag! :)


guttebebis 08.11

Anbefalte innlegg

Ser vi er ganske mange som har babyer født på samme dag.. Gratulerer med dagen! Hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på den ja. 4 måneder i dag her også. Utrolig hvor fort tiden går!! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 4 mnd-dagen :)

 

12 dager til minien min runder 4 mnd. Så rart at de er så store alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ny her inne... og va ikj innom igår... Men har også en liten gutt som er født 08.11... Og min heter også Sondre ;-) .... Stemmer det at din også gjør det ? (Har sett på fødselslisten som ligger her inne :-) )

 

Litt artig i grunn... Hvor i landet er du fra ? Og gratulerer med overstått dag, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss det var jo litt spesielt! Ja han heter Sondre! :) Vi bor i Bø i telemark, enn dere? Når tid på døgnet ble han født? Her er det 18.21.

Takk for hilsener! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor i Bergen :-)... Han ble født 10.42... Er det din første ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er min første. Din og eller? Det er jo så fantastisk med de små! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :-) Lille gullet er verdens fineste... Dumt du ikke bor i nærheten.. Hadde jo vært artig å møte navnebroren som er født på samme dag, til og med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått 4mnd-dag:O)

Utrolig som tiden flyr!!!

 

Her ble storesøsteren 20 mnd 8., og de snart 2 årene hennes har gått vanvittig fort, så nyyyt tiden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo dumt, er litt lang avstand! :-) Men det var skikkelig artig syntes jeg, det skal jeg fortelle Sondre når han blir større.. :)

 

Håper dere har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, vi har det bare bra :) Og det samme til dere ;-)

 

Jeg synes også det var litt spesielt, det var derfor jeg måtte sjekke med deg om det var tilfelle, hihihi...

 

Hils lille Sondre'n din da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også har det helt topp.. Synd at tida går så fort bare! Er liksom ikke lenge siden de ble født, og nå er de 4 mnd allerede. Men er jo så artig med alt som skjer. Sondre ruller som bare det nå, neste som skjer er vel at han aker seg rundt om kring!

 

Hilse Sondre du også! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min Sondre er ikke begynt å rulle enda... Men jeg tror det er like før... Han er ikke helt begeistret over å ligge på magen alltid... Men spennende om han kommer litt opp, f eks på en pute på fanget.. skal liksom opp og frem (he he he)... tiden flyr altfor fort... Så video forrige dagen... tatt noen timer etter fødselen .... Så liten han har vært, det er faktisk litt vemodig at den tiden allerde er forbi... Vi må ta godt vare på alle stundene nå, de kommer aldri tilbake ;-) Kos dere masse !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man ser at de skjønner hva de skal klare etterhvert, prøver jo febrilsk å komme seg fremover! Synes jeg akkurat fødte, men når vi ser på film og bilder så ser man jo at det er veldig lenge siden.. Jeg skjønner akuratt hva du mener! Den spedbarnstiden gikk nesten litt for fort!

Jeg fikk ett nytt tantebarn for 5 uker siden, og jeg fikk nesten sjokk over at Sondre har vært så liten! Vi la de ved siden av hverandre, og han var jo den kjempen i forhold! =)

Ja vi må nyte tiden skikkelig nå.. Ser jo hvor fort det går! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...