Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

terminen nærmer seg, og jeg kjenner at jeg er nervøs for å bli avvist på Ullevål...

Noen som vet hvordan situasjonen er der oppe nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når vi var på fødselsforberedende kurs så sa jordmor at det er ca 1-2 stykker i uka som blir avvist. Ullevål må da finne plass til deg på et annet sykehus.

Det fødes ca 170 barn ved ullevål i uka så sjansen for å bli avvist er ikke så stor lenger. Men i likhet med deg så er jeg også nervøs for å bli avvist.

Skrevet

Da er vi tre som er nervøse.

Har tenkt mye på det. For vi har ikke egen bil og heller ingen familie i området. Kommer til å bli skikkelig pes jvis vi blir avvist.

Er det forresten vi som må ordne transport til det sykehuset vi blir sendt til?

Skrevet

om dere ikke har bil selv eller fødselen er igang så blir dere sendt med ambulanse :)

Skrevet

Vi har heller ikke bil pr i dag, og ikke noe familie i nærheten, så er i samme situasjon som deg.

Satser på at vi alle får plass på ullvål. Snakket om dette med jordmor på helsestasjonen i dag. Hun mente at det var blitt mye bedre den siste tiden, og at det var veldig få som ble avvist..

For litt av en belastning å bli avvist når fødselen er i gang. Synes det er trist at man i det hele tatt må bekymre seg for dette på forhånd. Jeg er nok nervøs for fødselen i seg selv.

Lykke til for dere to:)

Ikke lenge til vi får treffe våre små mirakler:) Det blir stor det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...