ZamZam Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Og tro det eller ei så skjedde det ikke noe spennede.... Er på termindato i dag... Lå på monitoring i 45 min og jordmor trodde hun så en svak rie, men det var nok bare en fot som kom mellom mage og ribben.. Har to cm åpning og alt er veeeldig klart, de ville egentlig bare beholde meg der å ta vannet så kom han nok, men siden de hadde tre i fødsel allerede så var det ikke plass til meg.. Skal tilbake på sjekk på lørdag og hvis ikke noe har skjedd til tirsdag eller onsdag så blir jeg igangsatt.. Er det foresten normalt at hjerteslagene til babyen ligger mellom 150 og 170? Hans lå på 160-tallet mesteparten av tiden, noe jeg synes så høyt ut, men jm sa at alt var helt fint ( rett etter at hun tørket av seg panikkansiktet da han var oppi 175...) Kan noen gi meg rier? eller oppskrift på hvordan starte fødselen, fødestøv eller what not så jeg slipper å ha så himla vondt i ryggen hele tiden, så hadde jeg blitt kjempeglad ( en liten stund iallefall...)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Du kan få fødestøv av meg.. Jeg har ikke tenkt å bruke det på en stund enda. Har ikke termin før om 6 uker.. ******************************************* Lykke til!
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har også termin i dag Men, kan jeg spørre om hvorfor du "holdt på" å bli satt i gang allerede i dag? Trodde man måtte gå lenge, sånn 14 dager over eller noe før de vurderte det jeg. Jeg bare spør av nysgjerrighet jeg, så du må ikke svare hvis du ikke vil altså
Nr3 fikk en gutt Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Dissa ryggsmertene....sikker på de ikke e åpningsrier da? Slik var det hos meg. Ikke så uutholdelige vonde,men etterhvert tettere. Da eg fikk de var begge mine ute etter 1/2 døgn.....
ZamZam Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Bor i utlandet og her mener de at det ikke er bra for barnet eller moren å gå lenge på overtid så det er ikke noe mer enn det. Ble satt igang fem dager over med førstemann og fem-seks dager over med denne, hvis ikke noe skjer da... Barnet har mer enn nok fostervann og er ellers ved bra helse så det er ikke på noe medisinsk grunnlag annet enn at det ikke er bra for mor og barn... Sender deg litt fødestøv også så du slipper å gå på overtid!! anngående ryggsmertene så er kan det være åpningsrier, men jeg har hatt ryggproblemmer før så jeg regner egentlig med at det er ryggen som ikke tåler "belastningen" mer, sitter å venter spent på rier for å konkludere!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 ang. hjerteslagene så vil de være høyere når barnet er i aktivietet enn når det sover. En fot som beveger seg kan være nok. Mine barn har alltid ligget mellom 150-160 hele sv.skapet, og det har økt til 170-180 ved aktivitet - for så å gå ned til normalen e. hvert som baby roet seg ned. Lykke til med forestående fødsel(:
ZamZam Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk for svar, ble litt nervøs da jeg så panikken bredte seg i ansiktet til jordmor før hun virkelig tok seg sammen for å si at alt var normalt.. må vel si i lige måte til deg også!! (angående fødsel altså..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå