Gå til innhold

Hvordan få i barnet mitt nesedråper/saltvannsdråper


mamsen te Amalie

Anbefalte innlegg

Min kjære lille datter, er veldig tett i nesa, spes. om natta, og hu våkner på natta, med tett nese og får ik sove lenger.og jeg prøver og gi hu nesedråper/saltvannsdråper, mn hu vrir hodet til alle kanter...Har noen forslag til hvordan jeg kan få lurt i hu de dråpene inn i nesa hennes??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må nesten bare bruke makt, jeg... Å gi nesedråper er noe av det verste jeg vet, for gutten synes det er så utrolig ubehagelig!

 

Men har du forsøkt nesespray? Karsten er ikke noe mer glad i å få det, men det er jo kjapt gjort, så det klarer man liksom å gjøre omtrent samtidig som de vrir på hodet. Og nesespray har også litt avsvellende effekt på slimhinnene, varer litt lenger enn bare vanlige dråper...

 

Og så regner jeg med at du hver hodeenden på senga til Amalie? :o)

 

God bedring til jenta di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar Benjamin ligge i senga.Det er ofte om kvelden/natta han er tett hvis han er det. Så holder jeg hodet fast med den ene hånden og drypper med den andre. Går helt fint det. Han skriker litt, men det går fort over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, må nok holde fast hodet. Ikke så artig det, da, men det går jo fort, og dersom vi mødre ikke lager et stort nummer av det, så er det ikke så skremmende for den lille heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...