Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har vært på tidlig ul ( uke 10 ), og så bare et barn, men mitt magemål ( symfysemål ) tilsier noe helt annet. Er det mulig at en gjemmer seg ???? Jeg er nå 15+6, og legen kommenterte at det kunne være to, eller at jeg var en måned lengre på vei ( noe som er teknisk umulig ). Noen som har opplevd det samme ? (jeg vet jo ikke sikkert enda om det er to eller en da men )
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 det har hendt at den ene ligger bak den andre, så de ikke ser den, eller hvis de ligger likt (begge i f.eks hodeleie) så blander de dem sammen, og bare får med seg den ene.
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Da vi var på innvendig ultralyd, så dem først en. Men når jeg sporte om jeg kunne få et bilde med hjem, skulle han bare prøve å gjøre sånn at bilde ble bra. Og plutselig så kom det en til fram. Og da var det to! Hehe:-) Vi ble helt sjokkert. Den ene har gjemt seg bak den andre. Og da ble dem målt til 8 uker. Så det er fult mulig at det går ann :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå