eksemmamma Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg foreslår vi maser litt på NAAF hele gjengen for å få et forum for oss foreldre der... Gjerne med mulighet for å legge inn bilder (anomymt self.) Har sendt mail til NAAF men ikke fått svar.
Paddin Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har sent mail :-) ellers har jeg vært inne på tanken å sette opp et forum selv... med domene eksemsnakk.com. Tror virkelig det er behov for dette. Titter på foskjellige forums tilbud .... henger litt på hobbyboden sitt forum og synes de har et veldig kjekt oppsett. http://forum.hobbyboden.com/ Men om NAAF drar i gang noe bra så er det ikke noe bedre enn det.
Paddin Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Raskt svar fra Naaf " Takk for innspill! Naaf har nok vurdert å opprette ulike diskusjonsforumer på nett, men har ikke funnet å kunne prioritere dette i nærmeste fremtid. Diskusjonsgrupper om helse på nett vil kreve redaksjonell overvåking, noe vi for tiden dessverre ikke har kapasitet til. Det er for øvrig ikke noe i veien for at privatpersoner som ønsker å diskutere felles anliggender selv kan opprette chattegrupper på nett, for eksempel under msn som har et godt utviklet verktøy" Da fortsetter jeg å tenke tanken om et slikt forum... Har noen ideer / tanker rundt et domene navn ? eksemforum.com eksemsnakk.com snakkeksem.com flere ????
eksemmamma Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2007 Fikk akkurat likedan svar av NAAF... eksemforeldre.com eksembarn.com eksemifamilien.com
eksemmamma Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2007 Kjempeflott hvis du starter noe sånt, det har ikke jeg teknisk innsikt til, men stort behov for å treffe likesinnede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå