Gå til innhold

Bryst str..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange her som skriver at de bruker 85b, c, d og dd. Men er det noen her som har erfaringer med at det ikke er noe problemer med å amme med mindre bryster. Jeg hadde selv 75a før jeg ble gravid og har fått 75b nå. Jeg har jo en god stund igjen før jeg har termin, så det kan jo hende de vokser litt til. (lov å håpe) Men jeg er så redd for at jeg skal ha for små bryster så jeg ikke får amma. Har hørt at det ikke har noe å se, men alikevel? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ingen prblem å amme med små bryster..

jeg hadde vel din str før jeg fikk den første hvis ikke mindre og amma som bare det.. melkespreng di lux.. nå skal jeg ha nr 2 og di har blitt enda større enn det di var med nr 1 og amminga gleder jeg meg til..

du skal ikke tenke på det.. bryst str har ikke noe å si.. jeg har erfart det!! bare gled deg til ammingen du.. en ting som er kjipt for oss med små bryster er at di blir enda mindre enn di var før du ble gravid når du er ferdig å amme.. det ble di på meg.. skal ikke si di blir det på deg ,men sannsynligvis!! men du får en nydelig unge ut av det så ma tenker ikke noe på det..

:):)

Skrevet

var ikke meningen å være anonym da. :)

Skrevet

Åssen de blir etterpå bryr jeg meg ikke så veldig mye om, men jeg håper at jeg får til ammingen. :) Det får tiden vise :) Tusen takk for tilbakemeldingen. Det høres bra ut.

Skrevet

str på brystene har ikke noe å si..det som kan være/bli problemer er viss man har småe/innover vendte brystvorter..

Skrevet

Nei det tror jeg ikke er noe problem. Ikke tenke på det jeg. Jeg får ta det som det kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...