Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!

IKM i morgen, har fått positiv utslag på både test fra First Response (veldig sensitiv amerikansk test) og ClearBlue Digital.

Jeg har ønsket meg barn i mange år, men sambo har vært litt treig til å være klar. Vi startet prøvingen for snart 1 år siden og opplevde dessverre MA i uke 18 i november.(Vet årsaken og at det er mikroskopisk sjanse for at det samme kan skje igjen).

Er så glad!

Har kun kjent litt symptomer de siste dagene, oppblåst mage, våknet midt på natten for toalettbesøk (noe jeg aldri gjør ellers) og nå kjenner jeg litt murringer nede i magen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8544208-viktig-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse, alfabeta - det ver kjempekoselige nyheter. Så flott at du ble gravid igjen så fort, og denne gangen skal det går bra, vet du! Ønsker deg et flott svangerskap og lykke til fremover. Det var koselig å bli litt kjent med deg og jeg håper vi treffes snart igjen i sofaen hos de gravide :-)

Annonse

Hallo Alfabeta!

Skulle bare innom en snartur uten å logge meg inn, bare se om det var noe nytt liksom... Men dette var så stort at jeg bare måtte ta meg tid til å logge meg inn!

Gratulerer så mye!!! Nå ble jeg virkelig glad. Så hyggelig at det lykkes for noen!

Håper vi kommer etter deg inn i sofaen alle sammen i tur og orden.

Lykke til, og kos deg med den voksende spiren og etterhvert den voksende magen.

Gladklem fra

Annonse

Stor gratulasjons-klem til deg Alfabeta!

Så deilig det må føles! Ønsker deg et flott svangerskap.

Selv om du kommer til å "flytte" over til sofaen håper vi du fortsatt følger med oss her inne og "holder oss med litt selskap". Vi kommer jo etter etterhvert, det tar visst bare litt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...