Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Har fått bedskjed av jordmor om at det hjelper for og ikke revne under fødsel. Noen som veit hvor jeg finner dette på apoteket? Under hvilken hylle? Jeg er typa som hater og spørre om hjelp i butikker, liker og finne ting selv
Thesunshines Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Hei!! Du må spørre, for de har det i et skap bak disken.......Ihvertfall der jeg kjøpte!!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 hva er kobberkrem? har aldri hørt om det før? bruker du set kun under fødselen eller i fler uker før?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg fikk beskjed om å bruke det fra uke 35. Og jordmor sa ho viste det hadde effekt! en gang til dagen.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 du kan bruke jordnøtt olje eller noe som heter fødselsforberedende olje (selges på feks. vita) det er ikke selve kremen/oljen som hjelper.. det er masasje og tøying av mellom kjøttet.. man skal massere og strekke ca.20min hverdag for at huden skal bli mere elastisk..=) kobberkrem er ikke bra om man har noe form for sopp i skjeden,da blir det verre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå