Gå til innhold

symptom? + blod-sammenkobling med mor?

Anbefalte innlegg

Synes å ha lest her inne tidligere at du kan få en rar smak i munnen (metall/blod-smak) som et symptom på graviditet. Stemmer dette? I tilfelle så begynner jeg snart å lure på om jeg kan være gravid... Foruten dette har jeg mye vondt i magen for tiden, slapp og ør når jeg var på shoppingsenter i går, frysen i dag. MEN ikke sånn standard-symptom som f.eks ømme bryster..

Ett annet spørsmål. Jeg må teste på lørdag, men har IKM på mandag (ca). Regner ikke med noe positiv test, men bare for å sjekke pga bursdagsfest som kan inneholde noe alkohol. HVIS det skulle vise seg etterpå at jeg likevel var gravid, kan jeg da skade barnet på dette stadiet? Det er så mange som spekulerer i dette og sier at blod-strømmen ikke kobles før etter så og så mange uker..???

HJELP!!! Vil jo ikke skade (en eventuell) bebis!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8544140-symptom-blod-sammenkobling-med-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig det med alkohol eller ikke. Har IKM iløpet av helgen og er bedt med på "rødvinsfylla" imorgen..hehe. Var kjempeusikker for vil jo ikke skade en evt baby, men samtidig vil jeg ikke legge om hele livet for så å bli skuffet når jeg likevel ikke er gravid. "Heldigvis" er jeg blitt syk nå så blir ikke noe drikking på meg. Slipper iallfall å tenke mer på skal/skal ikke..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...