Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul idag og denne gangen kunne gyn måle eggposene! Forrige gang ble jo forsøket avbrutt, de var alt for små, skjedde ingen utvikling. Så på sprøytedag 8 sist, var det bare under 5mm og smått..... Nå var de på ca 7mm, var fler på begge sider. Så kanskje det kan gå denne gangen!!! Skal tilbake på ul på man, så da får vi vite om dette blir noe. Får se om det har blitt en utvikling til det. Legen i Danmark ønsker meg ned der tidligere så han kan følge med ul. Så håper vi får et svar på man om når vi kan reise. Mister jo litt håpet ettersom det er 7 forsøk...kjenner jeg er lei... Men er nå optimistisk til sprøytebytte og krysser absolutt alt til denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alle gode ting er 7!!!!Lykke til alle sammen!!! Jeg blir så glad for å ha dere her inne og det varmer virkelig med positive ord til meg her inne:o)

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det går denne gangen.... 7 ganger..Det er egentlig litt av en bragd!

Jeg har hatt 3 forsøk og synes det er ille..men nå skjønner jeg at jeg ikke har noe å klage over..

Ønsker deg masse lykke til..

Gjør de noe mere i Danmark enn i Norge? Forsker de mere på eggene?

Skrevet

Hei Brumm !

Godt å lese at ny medisin gir rom for nytt håp.

Sender positive tanker din vei nå,og håper at helgen skal gi god vekst på eggposene dine.Det er virkelig din tur nå !

God klem til deg !

Skrevet

Så flott lesning da Brumm!!

Dette virker jo toppers? !! Håper eggene dine vokser seg store og fine nå, og at du får ut mange flotte egg som befruktes lett og klorer seg fast der de skal!!

Jeg har nemlig noe til deg

(trodde aldri jeg skulle si dette men........

baby støv i fleeeeeeeng

sug til deg!!!!

***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'drysse pent over eggene til brumm*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

ønsker deg lykke til

håper brumm eggene vokser seg st0re og fine :0)

håper du lykkes nå ,skal inn til mitt 4 forsøk etterhvert og synes det er veeeeldig slitsomt...

tvi tvi for deg

Skrevet

Kjære Brumm-vennen!!

Nå er det jammen din tur!!! Og dette ser jo strålende ut så langt :)

Nå krysser jeg virkelig alt jeg har for at alt går knirkefritt framover, nå har det vært mer enn nok motgang!!

*Smitter* deg med babystøv, nå skal du komme etter!!!

Mange mange klemmer fra

Skrevet

Så bra at du responderer bra på de nye medisinene.

Blir kjempe spennende framover.

Nå skal dette går bra....bastabom!!!!

Klem

Skrevet

Håper det går denne gangen!

Ps! Hva med akupunktur for å modne egga i tillegg? Det har jeg prøvd med mye bedre resultat!

Lykke til!

klemmer fra

Skrevet

Sender seg en klem her også Brumm:-)

Synes dette høres veldig oppløftende ut og har skikkelig go'-følelsen for deg nå. *krysse* for at Menopur er din mirakelmedisin og at det ikke er leneg før du ruger igjen!

Klemmmmmmm

Skrevet

Tusen takk alle dere fantastisk skjønne jenter!!!!!! Bula:Tårene begynte å renne etter ditt svar. Det var bare så kos skrevet:o) Og til alle dere andre også, TUSEN takk. Ja dette blir spennende. Jeg har vært veldig fornøyd med Danmark. De har ikke forsket på eggene mine der. Problemet mitt har vært å få nok egg..... Har bare hatt 1 stort nok egg hver gang... Når vi kommer til klinikken, er det ingen ventetid og de venter på akkurat oss. Etter innsetting får vi et rom for oss selv, får akupunktur og slapper av. Blir jo ikke samlebånd som ved offentlig sykehus:o) Det har nok hjulpet til at jeg har holdt ut så lenge og. En lege å forholde meg til osv:o)

Snoopi: Jeg går til jevnlig akupunktur. Det vet jeg hjelper. De 2 første forsøkene gjorde jeg ikke det, da sluttet slimhinne å vokse også... Etter jeg begynte med akupunktur, har slimhinne vært stor og fin. Har byttet til en ny akupunktør nå. Super fornøyd!!!! Tar for seg hele kroppen i sin helhet, ikke bare fokus på eggmodning osv. Jobber for at kroppen lettere skal kunne holde på ting. Og det trenger jeg nå!!! Denne gangen skal egget klore seg fast i 9mnd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masse klemmer

Skrevet

Nå har jeg gått og sugd til meg babystøv i alle retninger, og jeg har virkelig virkelig hatt noe enormt med flaks, og ble gravid på sprayen...Enn det... er helt sjokkert jeg og ikke forberedt på at det kunne skje.

Jeg glemte jo å kjøpe test, så skulle jeg til legen med jenta mi, og måtte på apoteket. Hadde jo glemt testen helt til frøkna mi begynner å tulle borte i en hylle.. Mamma ,se søte smokkene, sier hun. DA husket jeg.

Tok testen rundt kl 17 på onsdag og stressa litt for jenta mi skulle ut en tur og leke med en venn som stod og ventet.

Jeg løp inn på do, så testen, heiv meg på tlf og var helt hysterisk hehe. Nærmest jagde jenta mi ut ,med tårene fossende nedover kinnene av glede.Skyldte på rusk på øynene..hehe

Og måtte se mange ganger på den testen altså.

Men etter 3 tester så bør jeg vel ha litt troen på dette.

Derfor delte jeg ut litt babystøv til deg.. Du har hatt mye uflaks, og den uflaksen skal snu nå !!

Gni dem godt inn i babystøv nå, kjære deg!!

Klemmer i fleng fra

Skrevet

Hei Brumm

Dette høres jo veldig bra ut! Håper eggposene vokser seg store og fine og at det er like mange egg som poser!

Lykke lykke til videre!

Klemmer fra

Skrevet

Dette blir spennende Brumm. Håper virkelig eggene vokser seg store og fine til mandag. Krysser fingrene for deg,XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lykke til og klem fra-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...