Gå til innhold

Gravid igjen!!! Men tør jeg glede meg?

Håper_på_en_til=)

Anbefalte innlegg

Da var det gått litt over 2 mnd siden jeg hadde ma i uke 13...

Gikk til gynekologen forrige uke for å se hvorfor ikke mensen snart skulle komme. Han så en "tjukk slimhinne" som enten var en tidlig grav. eller en kraftig mens på tur! Turde ikke teste før d var gått ei uke, var redd for neg. svar! Igår kom det derimot en tjukk mørk strek til syne..

Hvor langt er jeg kommet? Er det enda liv? Vil hyle av glede, men tør ikke! denne gangen slipper jeg ikke angsten før jeg får se hjerte slå...

Fortsetter under...

Grattis da :-)

Vet akkurat hvordan du har det, hadde selv en MA i sept....

I tillegg har jeg så og si ingen symptomer heller, hadde ikke det sist heller og skal egentlig bare være glad til :-) Men hver gang jeg er på do blir jeg så glad over at jeg ikke får blod på papiret... Skal til UL på mandag og jeg er veldig blandet, håper jo jeg ser ett lite hjerte slå, men er så redd for at det skal skje igjen, men man MÅ tenke positivt ...

Stå på, går nok bra denne gangen skal du se :-)

Godt å høre at flere har det som meg! Skal på ultralyd på torsdag som kommer, men babyen kan jo være alt fra 4 uker til 8 uker! Er redd for p ikke finne hjerteslag... Men kansje er d bare for tidlig? kommer til å bli utrolig redd dersom vi ikke finner noe...

Har heller ingen andre symptomer enn en tjukk blå strek og litt stkking i eggstokkene. Hadde INGEN symptomer forrige gang..

Hadde vært koselig å høre hvordan drt gikk med deg på mandag....

en positiv tanke fra meg! (PS bytta nick)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...