Gå til innhold

Skal på nattevakt i kveld...

Anbefalte innlegg

... og jeg eller sambo har klart å rote bort veska mi. Vi er ikke sikre på hvem som har ryddet/flyttet på den og borte er den. Har lett i hele dag. Sambo skulle egentlig være på jobb hele kvelden, men kommer hjem nå for å hjelpe meg med å lete. Jeg har jo ingen penger til bussen engang for lommeboka mi ligger i veska. Inngangskortet til sykehuset ligger også der. Jeg er temmelig sikker på at det var han som flytta på veska i går kveld, men jeg har lett og lett i hele dag og finner den ikke. Typisk hvis han kommer inn døra nå og finner den med en gang...

Vel, jeg får hoppe i dusjen før jeg skal være oppe hele natta. Har vært våken siden kl 9 i dag tidlig. Skulle egentlig trene, spise og så sove litt før jeg skulle dra, men nå har jeg vært så stressa pga denne veska og sambo som taper penger fordi han må dra fra jobben. jeg kan jo ikke dra uten å låse døra og nøklene ligger i veska... *sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8543849-skal-p%C3%A5-nattevakt-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han fant den selvfølgelig etter 10 min med leting... Jeg er sånt et rotehue at det ikke er mulig! Men jeg fikk i alle fall sett min kjære i 20 min før han dro tilbake på jobb. Han skal jobbe seint i morra og i tillegg hele søndag. Så jeg håper vi får litt bedre råd framover.

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal være på jobb om 2 t. Har vært våken i hele dag. Jeg blir nok heftig trøtt i natt, heh :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...