Gå til innhold

Hvorfor velger dere å beholde?

Anbefalte innlegg

Jeg beholder fordi jeg oppdaga det forseint.. Røyka hasj hver dag + kokain fra torsdag til mandag. Har et jævla stort problem med å hplde meg unna nå. Hvorfor beholder der? Babyen er jo en motivasjon, men og en stressfaktor som gjør det vanskelig å ikke sprekke..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8543846-hvorfor-velger-dere-%C3%A5-beholde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at du vil få bedre økonomi med et barn i huset. Barnebidrag dekker jo såvidt babymat eller nye klær til en stadig voksende baby. Trodde økonomiske årsaker var en grunn til at folk bestemte seg for IKKE å beholde? Høres veldig merkelig ut...

jeg VET jeg kommer å ha bedre råd når jeg får barnet. har mange veninner som har gjort det samme, og de lever fett.

klart jeg bryr meg om barnet i magen, hadde det ikke vært for det så hadde jeg vært hjemløs.

Når man er gravid får man jo sosialbolig og greier og greier. Pluss at trygdekontoret og sosialen er mye mer hjelpsomme!

Annonse

ja, men når det er alt hun sier, så sier jeg min mening om dette! Når du skriver no sånt, er det ganske klart noen vil reagere. Hvis dette er eneste grunnen(noe jeg går ut ifra, siden det er alt som står)så syntes jeg dette er veldig trist, og syntes ikke et barn skal bli satt til verden med det grunnlaget.

har du fått tilbud om å sjekke om noe er galt da?

Har tatt kokain to tre ganger før jeg visste at jeg var gravid, og noen piller...rohypnol og flunipan,sobril og nozinan..ikke mange da, men nok til at jeg er redd for om fosteret kan være skadet...

har time til forundersøkelse før abort i dag, så får vi se...

har type nå, men dersom jeg velger å beholde så stikker han har han gitt klart utrykk for...er barnefaren der hos deg?

j25

herregud, jeg kødder jo bare!!!!!!!!

Jeg har valgt å beholde av den enkle sak at jeg ikke hadde noe valg. Fant det ut i uke 15, har tatt kokain når jeg var gravid. Heldigvis så alt greit ut på UL.

Nå prøver jeg bare å se fremover og venne meg til tanken på å bli mor.

hilsen hun som "får barn av økonomiske grunner"

Annonse

Du anonom som sa du ville ha barn av økonomiske grunner. Du kødda, ja?? Vet du - du virker som en fullstendig BLÅST person som faktisk ikke burde hatt barn. Er sikker på at du ikke kødda, jeg. Hvorfor i helvete skal man kødde med noe sånt??? Jeg synes synd på barnet ditt....

• 2 uker senere...

fordi jeg ikke har et problem. Røykte hasj en gang i måneden eller så og brukte cola/knips noen gangeri året. etter at jeg ble gravid har jeg vært helt nøktern og har ikke noe problem med det. Kommer ikke til å bruke noe før jenta mi er voksen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...