Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg laget en liste som jeg har lagt ut på profilen min slik at dere kan se hvilken rekkefølge dere er i... skal prøve å ta 3 per kveld fremover men som dere vet krever dette tid og energi og jeg må prioritere de som betaler meg for å ta større lesninger på dem først.

Håper dere forstår dette og at jeg vil hjelpe så mange som mulig.

For å fortelle dere litt om hva jeg gjør så legger jeg 7 kort utfra din fødselsdato/stjernetegn og tolker disse sammen med intuisjon og bilder jeg får inn, dette er tidkrevende men gir meg og den jeg spår mye mere enn bare et ja nei om graviditet.

Jeg kan også spørre tarotkortene om ja nei spørsmål men føler ofte at det blir ufølsomt og en masseproduskjon.

Ingen av de jeg spår får den samme spådommen og et kort i tarotstokken kan bety noe annet for deg enn for en annen selv om samme kort kommer opp. Det er kortene rundt som preger kortet selv og dets betydning.

Skulle gjerne svart på alle henvendelser her inne men da hadde jeg ikke gjort annet.

Allerede har jeg lagt tarot mønsteret hesteskoen for 33 stk her inne.

Ha en fin kveld.

KLem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klikker paa navnet ditt for aa se paa profilen din*

Hmmm... ser ingen liste, jeg...

Skrevet

hvordan "melder" man seg på denne listen? :)

Skrevet

heisann du nevner betaling,hva er det du tar og hva får en for dette,er det dyper kort,eller kan en ha mere spm eller hva

Skrevet

Heisann.

Lurer på om du kan se på oss?

Det vi lurer på om du kan se flere graviditerer på oss og hva skjer ang min jobb situasjon?

Meg 130474

Han 010184

Lille prinsen 250806

Takker så masse

Skrevet

hei.

får vi flere barn?fødsel?keisersnitt? evt. når neste barn vil komme?

jeg 050673

han 081067

barn født -93 (frå tidligere forhold), -04 og -06 med min nåværende mann:-)

takker:-)

Skrevet

har prøvd å sende dere mail men noen av dere har ikke opprettet dette ennå...slik at dere får post...gjør dette så får jeg sendt dere post her inne...

klem fra sjaman

Skrevet

hei starfire...jeg har mailadressen din...har noen foran deg ennå skjønner du...er du tålmodig???

Skrevet

Skal smoere meg med tolmodighet. :)

Men nei, det er ikke min sterke side, saa er veeeeeeeeldig glad kjaeresten har tolmodighet nok for oss begge. *smiler*

Skrevet

hei hei:)

Vil ikke mase, men er bare det at etter min operasjon gravid utfor livmoren , og med bare en eggleder ser man ikke lyst på at man skal klare noe:(

så bare lurte på om du hadde litt lyst å bare spå mæ for å se:)

1. ser du noen graviditet på mæ i nærmeste framtid og kommer den denne gangen til å gå bra?

æ: 08.07.83

han: 04.02.80

hadde vært hyggeli i allefall:)

Kooz fra MittØnske:)

ps: skriv alt du ser om mæ:)

trenger du min Email adresse oxo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...