Gå til innhold

Hvor mange dager over IKM testet dere positivt?

Anbefalte innlegg

Syklusen min har variert mellom 28 og 32 dager. Nå er jeg på dag 37. Neg. test med morgenurin i dag. Føler meg ikke gravid - og trodde heller ikke jeg traff på de riktige dagene i februar. Men hvor blir det av tanta da???

Dere som har vært gravide - når testet dere positivt? Fortell gjerne også om dere først testet negativt.

Fortsetter under...

9 dager for sent ute, men er usikker på når IKM er. Har ikke hatt punktlige TR etter fødselen. Første 40 dager andre 30 dager, er nå på dag 39...... Testet med CB - negativt. Har vært veldig svimmel i noen dager, sulten, tørst, synes vann smaker av tjern, oppblåst, trøtt, gråter for ingenting, gangsperre, stikking i mage og pupper, kviser i fjeset - ja, stort sett alle symptomene jeg hadde da jeg ble gravid med førstemann.

Men en negativ CB er vel en negativ CB........

Annonse

jeg testet positivt 3 dager før IKM. veldig svak rosa på billigtesten, men digitale cb viste gravid.

og som en liten oppmuntring...du sier du ikke tror du "traff" riktig dager denne mnd... vi hadde sex kunn en gang denne mnd, pga sykdom..og der satt den, tross feber, influensa og hele pakka. Så gi ikke opp håpet du;)

lykke til

I dag er det dag 40 - testet negativt i går - igjen... Har bare en test igjen i 3 -pakken nå, skal spare den i noen dager til ;)

Noen av dere andre på innleggene over som har testet positivt enda???

Gratulerer Petronella, og lykke til alle andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...