Gå til innhold

Bæresjal...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Vi gjorde et skikkelig bomkjøp og kjøpte en bæresele som vi ikke kan bruke (ikke babybjørn) Så da har vi bestemt oss for å kjøpe noe nytt, det står mellom babybjørn eller bærsjal.

Men vet lite om disse sjalene og det er så få som kan vise oss i butikken hvordan det funker.

Noen her som har peiling på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har bærejsal til nesten 1000 kr. totalt ubrukelig på min gutt hvertfall. Babybjørn selen er bra. Men han er 3 mnd og stor for alderen. Kan ikke sitte der lenge da, maks 30 min pga ryggen hans. mer vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Elite Cruiser bæresele (kjøpt på G-Sport eller Intersport) og den er kjempegod! Har mye mer plass enn babybjørn og støtter bedre. Jeg anbefaler ikke babybjørn (vi arvet en babybjørn og brukte den nesten ikke fordi den var fortrang).

 

Vi har også et sjal kjøpt på lotusbarn.no og er kjempe fornøyde. Det fulgte med et liteinstruksjonshefte. Det finnes også mange internetsider som forteller om hvordan det kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Jeg har Didi... (hugser ikke navnet) bæresjal, afrikansk tøytil å bære barn i, ringsjal og babybjørn.

Babybjørn er min favoritt. Det føles veldig stabil, føler at jeg har bedre kontroll når jeg bærer barnet så høyt oppe. Barnet kan snus ut mot verden når det blir større. Fordel med ringsjalet er at det akn brukes på yngre barn og eldre barn og får de små barna er det bedre sovestilling i sjalet enn i babybjørn. Det er lett å "knytte" sp en slepper å være bekymre for at knutene skal gå opp. Didi.... har ikke blitt brukt fordi det er så tungvindt å knytte. Det afrikanske sjalet er bare til å bære ryggen med, og jeg er redd for a "knutene" ikke holder. Har mista omslagskjørt som knyttes på samme måten midt på et marked i Afrika så jeg stoler ikke helt på "knutene" mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må anbefale deg å prøve mei tai. veldig enkel i bruk og lett å sy sjølv, om ikkje kan du kjøpe på nett. eg har bæresjal og, men det er det litt meir styr med.

på www.tettinntil.com er det masse informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har babybjørn, men Mira vil ikke sitte i den foreløpig.Tror den blir veldig grei etterhvert! Har Peanut shell lommeslynge, og den har vært populær her i gården hvertfall. Ulempen er vel at den bare er til ca 4 mnd, så det blir jo kort tid. Men kommer nok til å kjøpe en større lommeslynge og, for jeg synes den er veldig kjekt å bare kunne "putte" Mira oppi uten masse styr og knyting.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...