Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Bruker til vanlig b 85, mangen sier en bør gå opp i størrelse på ammebhen. Hva er størrelsen over b 85 da? Noen ammebher dere vil anbefale?
bettan87 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 jeg kjøpte i samme størrelse som jeg bruker no, men gikk ned en rundt livet siden jeg gikk opp en når jeg ble gravid..hvis de ikke passer kjøper eg bare nye..kjøpte to stk på spar kjøp var ikke så dyr og så helt grei ut..
shr&e&lillesusanne Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Kjøp en billig en som føles god i str 85 c eller d, bruk den før fødsel og litt etterpå. Du kjenner fort om den passer deg, men str kan forandre seg litt, spes i cup når melkeproduksjonen setter ordentlig i gang. Legg litt penger (og tid til å prøve) i en BEHAGELIG bh en stund etter fødsel. Jeg kjøpte en før fødsel første gang, og den var helt feil og vond da jeg skulle bruke den etter at mitt første barn ble født. Lykke til
candymams Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har kjøpt en str større, bruker også 85b og kjøpte nå 85c. Anbefales å gå opp en str da brystne vokser og en bh som er for liten er ikke mye godt å gå med på bryster som er ganske såre og ømme fra før av. Jeg har kjøpt min på Renes, kjempe bra. Har prøvd en del og det er virkelig stor forskjell på kvalitet eller hvordan de er å gå med synes jeg. Anbefaler å kjøpe en i glatt stoff, ikke med blonder da de ofte blir stive og ubehalgelige når de gnisser mot brystvortene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå