♥Tullerusk♥ Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hehe...heihei... Har du noen du kan anbefale eller?? Litt greit å kunne noe, og noe må jo være fast eller?? Av anatomi/fysiologi og sykdomslære... Vil jo regne med at den med annatomi vil være det samme uansett hvor mye nytt det blir...Eller tar jeg her veldig feil?? klem
-Mariposa- Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hei, skrev svar til deg under joggebuksetråden:)
ellemmelle og bitteliten Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Heia Husker ikke eksakte navn, men mener den ene bare heter sykdomslære (gul tykk bok), en heter klinisk sykepleie og en heter menneskekroppen, den omhandler anatomi/fysiologi. Veldig kjekke bøker å ha! ) Mye å sette seg inn i så om du er motivert er det jo bare flott å forberede seg litt )
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Disse får jeg kjøpt på vanlig bokhandler ikke sant??
ellemmelle og bitteliten Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Tja, får kjøpt på Norli hvertfall og i litt større bokhandler. Ellers kan man sikkert få bestilt de også ) Mulig de har pensum oversikt på de forskjellige skolene som du kan få tak i, da får du jo fullstendige navn også )
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 ok...hehe... Kjenner jeg begynner å bli små desperat her...hehe..vil så gjerne klare dette uten noen for for problemer...=o) Takk for hjelpen...Så langt...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå