-carina- Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 Har du prøvd Hipp grøt med eple og pære? Den smaker "nesten som fruktmos", det var det som måtte til for å få Karsten til å spise grøt... ) (Du har sikkert fått tusen tips, men jeg tenkte jo jeg kunne si hva som hjalp oss!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildes Mamma Skrevet 8. mars 2007 #2 Del Skrevet 8. mars 2007 he he..........ironisk nok prøvde jeg den i dag..... rynket skikkelig på nesen, men etter at jeg tilsatte en del mer pærepurre så fikk jeg da i henne noen skjeer iallefall. Setter veldig pris på tipset dog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2007 Du skal se at en dag så bare løsner det... Jeg syntes at jeg prøvde "alt", men plutselig en dag gikk det! Men pga først forkjølelse og nå tenner så går det sakte fremover med fast føde her også. Amming er hovednæringen fortsatt. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildes Mamma Skrevet 8. mars 2007 #4 Del Skrevet 8. mars 2007 ja, regner med at det blir ordnings til slutt. Gikk litt bedre, men så gikk det bakover igjen, men kommer seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 8. mars 2007 #5 Del Skrevet 8. mars 2007 Har du prøvd forskjellig tykkelser på grøten? Benjamin liker de ikke alt for tykke. Og klumper må det ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildes Mamma Skrevet 9. mars 2007 #6 Del Skrevet 9. mars 2007 Takk for råd til deg og, men har prøvd alt fra nærmest flytende til mer tykt.........men kommer nok, er nok bare en prøvelse for min tålmodighet.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå