Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 ....at vi snart skal stille klokka???kom på det nå..hvordan skal det gå med leggingen da?det går nok,men ser for meg at det blir en liten "ny" innkjøringsfase.. hmmmm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. mars 2007 #2 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg gleeeder meg! Karsten legger seg nemlig 18, men vi skulle ønske at han la seg 19... Så da får vi det jo akkurat sånn som vi ønsker! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Del Skrevet 8. mars 2007 Så deilig da! da blir det ingen problem for dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. mars 2007 #4 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja, vi er heldige sånn sett... Og så skulle jeg jo ønske at han sov litt lenger om morgenen, så det blir vel full klaff for vår del! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #5 Del Skrevet 8. mars 2007 Når er den skal stilles? Hadde glemt det, jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #6 Del Skrevet 8. mars 2007 Tror det er 31.mars,men er ikke helt sikkert..bare vet at det er snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 8. mars 2007 #7 Del Skrevet 8. mars 2007 lurer på om det ikke er natt til 25 mars jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå