Gå til innhold

Sukk, dag 49, og nå tror jeg kanskje tanta er på vei... : (

Anbefalte innlegg

Hm, nå lurer jeg på om tanta sniker seg mot meg, gitt. Pittelitt rødt på tirsdag, bittelitt i går og litt mer i dag. Og noen halvveis murringer i dag. Har ikke kommet skikkelig i gang, men det ser ut for at det skjer snart. Og jeg som trodde jeg hadde funnet el onsdag i forrige uke... Sukk, ser ikke fram til 50 dagers sykluser, altså. : (

Fortsetter under...

Forstår deg veldig godt. Min siste syklus var på 45 dager og det er no dritt å gå å vente på tanta. Regnet frem at neste ikm ikke er før i uke 14, leeeenge å vente. Da er det bare å håpe at neste gang er gangen det skal klaffe for oss :)

Men håpet ditt er vel ikke helt ute enda.......tvi-tvi :)

Takk skal du ha for svar, titt'hei! Går og venter på at tr skal komme skikkelig i gang, den vil seg liksom ikke helt. Kan den ikke bare komme, sånn at neste pp får begynt en gang?? Pleier du å ha så lange sykluser? Er det tanta som kommer nå kan jeg vifte med 28-35-49 dagers, jeg synes det går feil vei... Med mindre den neste blir på 200 og et eller annet, hehe. ; ) Er no' herk med lange sykluser, blir jo dautid i eninga! Skjønner godt at du synes det er lenge til uke 14, ja! Lykke til til deg også! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...