-carina- Skrevet 8. mars 2007 #1 Del Skrevet 8. mars 2007 Jepp, morsmelk er smertestillende. Jeg hadde praksis på nyfødtintensiv en stund, der bruker de sukkervann (husker ikke hvor mye sukker/vann). Men morsmelk er veldig søtt, så det fungerer også veldig godt som smertestillende. Dessuten er selve puppen en trøst! Så det er derfor det er glimrende å sitte klar med puppen når babyen får vaksine for eksempel. Både smertelindring og trøst i samme slengen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 8. mars 2007 #2 Del Skrevet 8. mars 2007 Hehe, så utrolig morsomt ) Sambo gir seg helt over for hvor bra morsmelk er, så nå kan han legge til enda en fordel ;o) Så givende det må ha vært på nyfødtintensiv! Og sikkert trist inniblandt selvfølgelig.. Hva slags sykepleier er du? Eller kanskje ikke sykepleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2007 Er intensivsykepleier... Var når jeg tok videreutdanningen at jeg hadde to uker praksis på nyfødtintensiv. Gruet meg masse. Jeg liker friske barn, synes ikke barn skal være syke. Men det var bedre å være der enn jeg fryktet. Men det var ingen særlig kritisk syke barn når jeg var der da... Har alltid tenkt at jeg ALDRI skal jobbe med barn. Men etter å ha vært der har jeg funnet ut at jeg jo kan det en gang. Kjekt når ryggen streiker etter å ha løftet på alle 100 kg pasientene... Da kan man gå over til 500 grams pasientene... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 8. mars 2007 #4 Del Skrevet 8. mars 2007 Intensivsykepleier ja.. Er ikke det ganske uforutsigbart? Ser for meg noe i gaten "ER" eller noe jeg nå.. Kan tenke meg du gruet deg.. Det må være ganske spesielt å jobbe med de små små barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå