Minilille Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Når min bedre halvdel jobber på havet greier jeg bare ikke ligge å se på alt som skulle vært gjort.. har vært i veldig fin form, men nå tror jeg jeg har gått på en smell. MÅTTE bare støvuge litt.. rydde litt.. vaske litt.. og så kommer ryggsmerten. Hva gjør dere? Føler dere at dere kan spørre venner om hjelp til slikt...?
godiva med 3 gull Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Nei gjør ikke det. Jeg gjør alt husarbeid selv. Min 3 år gamle datter hjelper med vaskingen :=)
shr&e&lillesusanne Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Må det være så rent, da? Ta kun det du orker, ta vare på deg selv, det er det viktigste! Man må lære seg å la ting flyte.. =)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg oxo gjør disse tingene selv, selv om legen har sagt jeg bare skal slappe av. Får meg ikke til å be andre om å ta skitten vår -sorry-. Er nok litt for stolt...
heidimj Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Nei, ber ikke venner om hjelp, de får heller late som om de ikke ser noen hybelkaniner i krokene... Er mye trøtt og sliten og har lite overskudd så det blir ikke gjort mye i heimen. Mannen tar en turn når det blir for ille, men det er lenge mellom hver gang han lufter snabeldraken. Tidligere var jeg veldig nøye med at alt skulle være så rent og pent hele tiden, men nå flyter det mer - og det går helt fint det og! Nå pusser vi opp hjemme også, så nå er det helt kaos, men jeg overlever :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå