Gå til innhold

stille her i dag!


tjohoy 2 prinsesser + lite frø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

det er bra vi er flere, sitter å venter på å begynne å lage middag!

er du kommet langt i graviditeten du?

Jeg er mellom 5-- 7,5 uker et sted tipper jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer lager middag her, så jeg sitter bare og venter på at den skal bli ferdig, hehe...

Jeg er vel akkurat 5 uker i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal en finne på! (bortsett fra rydding av hus, som egentlig er noe jeg seriøst skulle ha gjort!) nei, jeg får kjede meg litt til!

Bra med deg da susie9?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er vi bra likt på gang da!!! merker du at du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er nå i uke 11+6, så må vel snart hoppe over på 2.trimester..

Jeg går på skole, satt oppe til kl.6 hin dagen for å få ferdig noe greier til en presentasjon..så idag tar jeg meg en velfortjent hvil..så bare sitter i sofaen og slapper av i grunn..men er litt kjedelig det også..

Så burde kanksje begynt på middag jeg også?..Men er jo litt kjedelig å bare lage til seg selv også..så stresser ikke med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker minimalt, hadde ømme pupper i helga som var, men nå kjenner jeg nesten ingenting til dem mer, og jeg bekymrer meg nok litt vel mye jeg da.... Redd for å miste igjen, men alt tilsier jo at det skal gå fint denne gangen, så jeg får bare prøve å tenke gode tanker:)

Tisser litt oftere enn vanlig og.

Hva med deg, merker du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at jeg er TRØTT! I dag sov jeg til klokka 11, og etterpå sov jeg et par timer på dagen og. Svir i øynene, så trøtt er jeg, hehe. Bare glad for det:)

Så heldig du er da, susie9, som kan hoppe over til 2. tri snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt ømme pupper, men ikke så voldsomt. av og til er jeg tendensen til kvalm, men dette kan være bare innbilning. det eneste jeg har som sikkert tegn er at jeg fryser konstant! er også trett, men ikke så ille!

 

jeg har også tidligere mistet i sa, for å så slite for å få en ny spire til og sitte, men denne gangen skal det gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kjedelig å lage mat bare for en ja, vi er tre som skal spise, så det er bedre motivasjon for matlaging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...kjenner meg GODT igjen i utsagnet trøtt!!

Vil egentlig bare sove hele tiden...godt at det er bare den eneste "plagen" jeg har kjent hittil da:)Så skal ikke klage sånn sett...jepp, blir ihvertfall litt mer betryggende og hoppe over på "2.stadiet"....

Bor i Dublin nå...så om 1 uke skal jeg hjem på min første undersøkelse..det blir spennende og se om alt er som det skal:)*krysser fingrene*..

 

Så hva gjør dere på om dagene da?Jobb/skole?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi jo ganske like vi to, tjohoy! Sleit og en god stund med å bli gravid denne gangen, så det er liksom så vanskelig å skjønne at det er noe på gang der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det nok en litt større motivasjon tenker jeg:)

Er nok på vei til å bli alenemamma jeg..men men...så må nok bare belage meg på å lage mat til en i en stund fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan nå forsøke å tenke at du lager til 2, deg og den lille i magen!

Dublin ja- hva gjør du der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy med noen som er i lik situasjon!

det er rart å tenke at det endelig er noe der inne. er litt redd for å bli skuffet! men har bare positive tanker! dette skal gå så bra så!

Gleder meg litt til at jeg har vært hos legen og fått det bekreftet, det blir litt mer virkelighet da tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber, men tok meg en sykedag i dag, rett og slett fordi jeg er sliten av å bekymre meg sånn. Tror jeg trengte å få sovet ut og.. Har ikke dårlig samvittighet for det jeg, orker ikke å slite meg ut for enhver pris.

Betryggende å høre at ikke alle har flust med symptomer da, en regner liksom med at alle får kjempemange plager med en gang, og så varer de til fødselen er overstått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe litt opp og ned her nå, hihi:)

Jeg gleder meg til å få en bekreftelse også, skal til privat ul om et par uker, spennende.....! Har jo fått fire positive tester på en uke nå, burde jo være rimelig sikker;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, så sant...er det jeg prøver å gjøre også:)

Så i stedet for slike kjappe (som oftest usunne) "singel-middager", så prøver jeg så godt jeg kan å lage en skikkelig middag med mye grønnsaker, poteter, ris, fisk osv..vil være flink på det:)

Men er ikke like enkelt å finne den gode, gammeldagse maten som en er vant her da som hjemme i Norge...men prøver..

Jeg går nok på skole her i Dublin...skal være her frem til slutten av mai..

Studerer til å få en BA in Design in Interior Architecture...pfhu...lang tittel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha..nei, er ikke feil å ta en sykedag innimellom...som du sier så behøver en ikke slite seg ut for enhvher pris..

 

Er første graviditet for meg dette, så ble litt overrasket over at jeg ikke skulle kjenne flere symptomer enn dette..Har liksom hørt at "alle" har vært kvalme, spydd, vondt her og der..men jeg har vel kanksje bare vært heldig:)

Så de fleste i familien spør; kjenner du noe da?Absolutt ingenting?

hehe...så de spør; er du gravid da?;)

 

Men det sa legen at jeg DEFINITIVT var:)tjihi....

 

Men for all del, symptomene kan jo fremdeles komme...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende!

men det er kanskje godt å komme seg hjem når babyn kommer da?? er du ferdig med skolen til våren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får ha en strålende dag, begge to:) Nå er middagen klar her, det skal bli godt!

tjohoy, kanskje vi kunne følge hverandre her inne siden vi ligger så likt an? Hadde vært koselig:)

susie9, lykke til inn til 2. tri, så kommer vi nok etter om noen uker vi og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...