Jehn Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg hater testing..... og selvfølgelig var det ikke positivt... Blir litt lei og kjei av dette her... men men.. det er vel ikke noe annet å gjøre enn å komme seg videre til neste forsøk...sukk..
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Huff..... Sender deg en diger trøste klem...... Skjønner godt du blir lei..... Ta deg et glass med vin å kos deg i helgen,få tankene over på noe annet(lett for meg å si.....) Lykke til KLEM
Anette25 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Huff.. Kjempe trist, håper det går bedre neste gang. Stå på.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Trøsteklemmer fra meg til deg...... Ta vare på deg selv og kom sterkere tilbake ved neste forsøk. Føler med deg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Dette var trist jehn. Stell pent med deg selv nå. Føler virkelig med deg ! kLEM
Sunniva78 har to små Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Nei negative tester er aldri noe artig... Håper du får komme igang fort! Trøsteklem-
Brumm Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Huff da..... Men hvilken dag er du på? Hørt om fler som tester pos først på dag 15-16? Håper jeg ikke gir deg falske forhåpninger....men håpet er jo alltid der... Var det hjemmetest? Sender deg mange mange klemmer og håper det snart går bra!!!!!!!!! Klemmer
Jehn Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2007 Oi..hva er d du sier..hm.. er akkurat på dag 14.. og forventer ikke blødning før lørdag.man alt blir jo litt rart med medisiner.. Tok hjemme test.. Ringte inn og dama i andre enden sa at blødningen ville komme om et par dager.. Fikk starte rett på neste frys..innsett før påske.. Men kanskje det er håp...
Sunniva78 har to små Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Nå vil ikke jeg være den som tar fra deg alt håp her altså... Men dersom du har gått på Progynova og Progestan, kommer mens ofte ikke før 3-5 dager etter at du har sluttet på de... Og er du gravid er det viktig å fortsette på medisinene... Men jeg ønsker deg lykke til, uansett er det jo ikke lenge til du får begynne på igjen:-)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Sender deg mange trøsteklemmer og ønsker deg lykke til videre på ferden!!
Aguin Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Sitter å gruer meg jeg også. Bra du ikke gir opp. Du får støtte herfra !!
Brumm Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 Jeg krysser fingre for deg uansett jeg:o) Om du får mensen, blir du nok like lei deg......Selv om en forbereder seg så godt. Vet alt om det desverre. Men det er ikke alle egg som fester seg like raskt. Min akupunktør har vært borti flere tilfeller av de som tester positivt etter dag 14. Å jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Jeg ønsker bare inderlig at du er gravid. Ikke gi opp før det motsatte er bevist:o) Klinikken jeg hører til, der tar vi blodprøve for å måle hcg. Den prøven er jo 100% Masse tvi tvi!!!!!!!!!!!!!! Håper det er et egg som har brukt litt tid på å feste seg!!! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå