Gå til innhold

hva har dere handlet til den lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fått stort sett alt i hus. Klær, komoder, stellebord, hånkler, kluter, vogn, sete, seng, smukker osv... noen andre som har det, eller er jeg unormal. Har termin 2.april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg/vi har kjøpt vogn,vugge,(mamma og svigermor har spleiset på det da) klær, håndklær og kluter og sånne stelle artikler som badeolje, salver o.l... Resten har vi arvet: seng, stellekommode, badebalje, bilstol, sengklær, tepper og sånne ting... Jeg har termin 11april.. Har ikke satt opp disse tingene, men har de i huset klar til å ordnes. Vasket den første maskinen med babyklær i dag så jeg begynner vel sånn smått.....:)

Skrevet

hehe jeg har alt ferdig utenom stellebordet...har til og med skrudd sammen sengen..gjorde det for en stund siden..tror eg har vært litt tidlig ute..er ferdig og vaske alle klær og alt...har ikke termin før 29 april

Skrevet

Vi har ikke handlet så mye, fått mest klær. Men noe har vi: vogn (kjøpt billig av tante), bilstol, kommode/stellebord og teppe + stellematte. Ellers skal vi kjøpe seng (det blir nok Stokke-sengen) og en alle de tingene man trenger som salver, oljer, osv. Må nok lage en liten liste.

Har termin 7/5 så har fortsatt litt tid! :-)

Skrevet

Vi har alt klart, klærne er vasket og ligger klare :)

Termin 21. april

Skrevet

Tor jeg oxo har vært litt tidlig ute med ting... Her er Vugge, vogn,stellekomode,badebalje,bleiebøtte,vippestol, bilstol, klær, kluter,håndklær,bleier,sengetøy,dyner/til vodn og seng. det jeg vet jeg mangler er stellematte( har bestilt ) og seng men det skal søsstra mi kjøpe. og eventuelt flasker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...