Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 vi har fått stort sett alt i hus. Klær, komoder, stellebord, hånkler, kluter, vogn, sete, seng, smukker osv... noen andre som har det, eller er jeg unormal. Har termin 2.april.
Trillet Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg/vi har kjøpt vogn,vugge,(mamma og svigermor har spleiset på det da) klær, håndklær og kluter og sånne stelle artikler som badeolje, salver o.l... Resten har vi arvet: seng, stellekommode, badebalje, bilstol, sengklær, tepper og sånne ting... Jeg har termin 11april.. Har ikke satt opp disse tingene, men har de i huset klar til å ordnes. Vasket den første maskinen med babyklær i dag så jeg begynner vel sånn smått.....
bettan87 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 hehe jeg har alt ferdig utenom stellebordet...har til og med skrudd sammen sengen..gjorde det for en stund siden..tror eg har vært litt tidlig ute..er ferdig og vaske alle klær og alt...har ikke termin før 29 april
heidimj Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Vi har ikke handlet så mye, fått mest klær. Men noe har vi: vogn (kjøpt billig av tante), bilstol, kommode/stellebord og teppe + stellematte. Ellers skal vi kjøpe seng (det blir nok Stokke-sengen) og en alle de tingene man trenger som salver, oljer, osv. Må nok lage en liten liste. Har termin 7/5 så har fortsatt litt tid! :-)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Vi har alt klart, klærne er vasket og ligger klare Termin 21. april
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Tor jeg oxo har vært litt tidlig ute med ting... Her er Vugge, vogn,stellekomode,badebalje,bleiebøtte,vippestol, bilstol, klær, kluter,håndklær,bleier,sengetøy,dyner/til vodn og seng. det jeg vet jeg mangler er stellematte( har bestilt ) og seng men det skal søsstra mi kjøpe. og eventuelt flasker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå