Gå til innhold

dere 25 stk med ikm i uke 11...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan!

absolutt ingen symptomer eller stikk eller ingenting... Er ikke sá veeldig pá symptom jakt heller. Det gjorde jeg den förste máneden og da ble jeg nesten gal- og i tilleg sá kom tr!

sá jeg tar det faktisk veldig rolig (litt overaska selv) Pröver á fokusere litt pá andre ting... sá gár dagene fortere :-))

hm..

har utrolig ustabil mage jeg da... men kan jo like gjerne være et virus.

sover når jeg kommer hjem fra jobb fordi jeg er så sliten, og legger meg i ni tiden om kvelden.. men kan også være virus.

Har begynt å kjenne trykk nede i livmoren, men kan være tr..

har litt såre/ømme brystvorter, men kan bare være tr.

veit ikke jeg altså. he he

jeg blir sprø jeg.....kunne ikke kroppen bar gitt et klart signal,så man ikke trenger og lur så lenge....

jeg er så øm nederst i magen og d stikker mye,men kan jo være tr......

og puppene stikker eller brenner på en måt....

men men får bare vente å se.....

Annonse

Hehe jeg som flere andre går og kjenner etter symptomer. I natt fikk jeg (og har fortsatt) "voksesmerter" på baksiden av begge lår, men jeg tror det kun er fordi jeg leste i går på symptomlisten og la merke til det symptomet. Jeg tror kroppen går inn for å lure en når en vet for mye. Ellers har jeg kjent press i livmor, men mener det også bare kan være innbildt. Ingen ømme pupper eller ekstrem slitenhet utenom det vanlige. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare en hel uke til i uvisshet.

vel, er jo alltid desverre den siste uka før ikm som er verst- på alle mulige måter.

har på en måte klart å slutte å lete etter symptomer selv, men når det dukker opp, blir jeg bare forvirra...

sitter også med sånn rar kvalme greie.. vært i to dager nå. prøver å tenke at det er for tidlig (er bare 6 dpo) og at det er noen ekle bakterier fra barnehagen, men svir på en måte i magen og oppover i spiserøret.

og selve kvalmen sitter høyt oppe.

rare greier.

kroppene våre er superflinke til å lure oss.

liover....

kroppen er litt anderledes enn sist,men forrige gang hadde jeg veldig ømme pupper d har jeg ikke nå.jeg er uggen , kvalm, d sitter høyt oppe hos meg og.....

veldig nedtrykk i magen, og d pleier jeg ikke og ha før tr....

jeg og klarer og ikke lete etter syptomer,men d skjer så mye rart her;)

xxxxxxxxxxxxxxx fingrene for oss alle ;)

Jeg går og kjenner på kroppen og kjenner stikking nede på venstre side av magen. Ellers så er jeg i veldig dårlig humør om dagen. Mannen min får gjennomgå..

... og litt ømme pupper.

Men jeg tviler på at det skjer nå. Håper egentlig ikke det for jeg skal til USA i påsken.

... men håper jo litt også.

Godt det er flere med mange symptomer... =o) Jeg har symptomer, men de er saa annlerledes enn foer. Ikke superoemme pupper, men de jobber liksom litt, smaaprikker litt og areola er litt nuppete. Og saa er jeg helt utslaatt troett og helt dehydrert naar jeg vaakner om morgenen, har vart i 3 dager naa. Derfor maa jeg drikke 1,5 l vann foer jeg legger meg ellers er det moooooeeeeeerkegult naar jeg vaakner, snodig.

Jeg har jo mistet to ganger siste halvaaret, saa det kan veeeeldig godt hende at kroppen bare gaar seg til endelig og at det er mye som "skal paa plass igjen" paa et vis. Men har liksom gaatt litt inn i hulen min, litt saer og rar paa en maate, trekker meg litt inn meg selv. Fikk en ufattelig hodepine i dag ogsaa. Og sa synes jeg at jeg tisser like gult samme om jeg drikker mange liter vann om dagen (bor jo tropene, saa her maa 3 liter vann ned uansett). Som gravid her jeg bor maa man kanskje drikke 5-6 liter vann?? Tiden vil vise... 36grader pluss hele tiden og 80% luftfuktighet.

Akk ja, sikkert mye innbildning og oensketenkning, og nok en litt smaarar kropp.

Oi, saa flink jeg er til skrive korte greie meldinger!

Tja, for min del er moroa over før den fikk begynt... Tr har tatt turen, så den el jeg trodde jeg fant må ha vært noe helt annet. Dermed kan jeg føye en 7 ukers til mine 4 ukers og 5 ukers fra før, juhu... Eneste stabile med tr er at den kommer på en fredag hver gang. ; ) Så nå blir det ihvertfall opptil flere glass vin i kveld, har jo ikke rørt alkohol på maaaange uker.

Tror jeg roer ned bimminga litt framover nå, vi kommer sannsynligvis til å kutte ut prøving neste pp. Setter heller inn støtet når termindato bikker godt over nyåret igjen. Forhåpentligvis blir neste syklus heller i nærheten av 4 enn 7 uker.

Lykke til til dere alle sammen, håper det er mange som får klaff neste uke!

Klemmer fra

Annonse

Hei!

Jeg kjenner ingen symptomer. Går rundt og inbiller meg av og til, men innser at det er en annen forklaring enn graviditet eller at det faktisk er noe jeg kjenner i hver syklus.

Jeg har ikke IKM før neste søndag da, så da er du jo ca nå egget skal feste seg. Det er vel kanskje først da kroppen begynner å oppføre seg annerledes sammenliknet med sykluser hvor egget ikke fester seg.

Men det skal også sies at forrige gang jeg var gravid visste jeg ingenting før TR uteble, så får bare krysse fingrene :o)

Er det slik at jeg kan ha reelle symptomer allerede nå hvis jeg har ikm ca 18.mars?? Jeg har et symptom og det er "voksesmerter" fra nedre del av ryggen tilbaksiden av lårene. Foreløpig vifter jeg det bort som innbildning eller at det bare er fordi det er en stund siden jeg trente sist, men når er det egentlig symptomene begynner å komme?? Noen som vet? Jeg prøver fortvilt å holde forhåpningene nede men det er ikke lett..

Hei!

Jeg har selv IKM 18. mars, men har ingen symptomer. Siden det er nå i helgen et egg eventuelt fester seg for oss, begynner hcg å produseres. Det kan jo tenkes at eventueller symptomer snart begynner å merkes.

Vi er 4 andre jenter på IKM 18. mars, og vi skriver i tråden:

"kinemiri,2pp- Peggy75 -venter på lykkeliten.Tråden vår på veien mot IKM".

Sleng deg med her så kan du lese hvordan andre med samme IKM har det.

Har IKM 18/3

Ømme pupper, som vanlig.

Mensmurringer, som vanlig.

Tror nok at den dagen spira sitter på meg kjenner jeg ingen ting.

Har vanligvis symptomer på TR mellom El og TR... Da ømme pupper og murringer.

Jo, forressten, har hatt skikkelig luftsmerter et par dager og vært utrolig oppblåst...men det er nok for tidlig å tolke det som et tegn?!

Hei!

Har du også IKM 18.mars, sleng deg med på tråden "kinemiri,2pp- Peggy75 -venter på lykkeliten.Tråden vår på veien mot IKM" du også da, Jo fler, jo bedre :o)

Nei, tror de er tidlig å merke noen tegn ja. Kanskje ditt tegn vil bli at de vanlige tegnene bare forsvinner!

Hyggelig at du slenger deg med på tråden.

Velkommen skal du være :o)

Tror kanskje vi må opprette en ny tråd for oss med IKM 18.mars, for det er tre stykker som ikke står i tittelen. Vi kommer nok til å bli en del mer aktive på BIM utover i neste uke også ;o)

Jeg har ikm ca 16 mars. Har ikke kjent så masse symptomer ennå, har vert litt øm i brystene og er ganske trøtt fortiden. Men det kan jo bety så mangt, har jobbet masse i det siste, så det kan hende det er det som gjør at jeg er så trøtt når kommer hjem. Så tørr ikke å håpe formye ennå. Blir så skuffet da. Kroppen min er også veldig flink til å lure meg, hvor jeg kjenner alle symptomene på å være gravid uten å være det. Men kansje denne gangen !!!

Jeg har ogsaa ca 16 mars, og jeg foeler at noe skjer, men det kan selvsagt ogsaa vaere innbildning.

Det er noen fysiske tegn, jeg tisser saa utrolig gult, selv om jeg hyler ned paa mer enn 3 liter vann daglig, noen dager oppi 4 og 5. Og saa er det noe som skjer med puppene mine og jeg kjenner at noe driver paa inne i magen. Har ogsaa vaert veldig troett og i det hele tatt.

I dag tok jeg en test (jada, kjempeteit, men maatte bare) den var svakt svakt positivt. Men jeg stoler ikke paa supersvake streker, da noen har sagt at vi med pcos kan ha svakt positive tester uten aa vaere gravide.

Akk ja, minst 5 dager til ikm, det er bare aa vente gitt...

Får håpe det var en positiv test, så spennende da.

Jeg har og forresten vert ganske tørst i det siste, og drukket masse vann. Går på toalettet ofte men tisser også veldig gult. Jeg skulle ønske dagene fram tiil ikm går fort. Er så spent på om kansje denne gangen så har det festet seg en spire.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...