Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Tessless!

Jeg la på meg 5 kilo de første 5 ukene, og ble etter dette ekstremt kvalm. Gikk da ned 11 kilo på en og en halv måned. Er heldigvis i mye bedre form nå, så nå er jeg faktisk to kilo over det jeg veide før graviditeten. Jeg er nå 14 uker på vei.

Det høres passelig ut det du har lagt på deg, synes jeg!

Annonse

Jeg fant ut av graviditeten i uke 5.. og siden da har jeg gått ned 3 kilo pga oppkast.. og nå i uke 15 er jeg tilbake med + 300g.

så totalt 300g ... fornøyd enda.. men føler at nå fester alt seg!

Jeg er 15 uker på vei i morgen, og har lagt på meg 3 kilo. Stresser ikke så mye over det, men skal forsøke å holde totalen innenfor rimelighetens grenser. Er bare 160 høy og har dermed ikke så mye å fordele kiloene på, og dessuten har jeg erfart at det ikke er så lett for meg å gå ned. Samtidig er det bedre å gå opp et par kilo for mye enn for lite, babyen skal ha sitt, og ikke minst bør man vel ha litt ammetillegg...

Hei

Jeg la på meg over 20 kilo første svangerskap, men gikk ned over 30 kilo under ammingen. Så jeg tror ikke man skal stresse for mye med vekta.

Å spise sunt er jo uansett bra for både oss og barna.

Nå har jeg lagt på meg nesten 4 kilo, er 12+6.

Annonse

12 veker på veg no,har ikkje lagt på meg noko. Vore ein del kvalm og ikkje ete så mykje. med førstemann la eg på meg toalt 17 kg. begynnte ikkje å legge på meg før i veke 20 ca.

Trur eg kjem til å legge på meg tidlegere denne gangen. men den tid den sorg:)

Jeg gidder ikke å veie meg . Har ikke gjort det i de andre graviditetene utenom den første heller . Har blitt mye rundere .. skal svømme mye i sjøen i sommer . Blir bare stressa av å vite vekta jeg , men skjønner at mange liker å følge med. Selv har jeg en bukse som jeg jubler høyt når jeg kommer inn i igjen . Det er nok . Er ikke av de som synes at graviditet er så vakkert , men synes det er fint å ha et lite vidunder i magen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...