Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Da lurer jeg med tanke på kvalitet, trilleegenskaper, plass, tygde ol...Og vet noen hvilken prisklasse de ligger i? Er det noen andre som har andre vogner de kan anbefale?
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har emmaljunge edge duo.Er super fornøyd.Den er super å trille og stødig. Kjempeflott med teleskopstyre da jeg er lav og samboer er høy.Fint også med vendbar kjøreretning. Jeg betalte 6900 for den for 1,5 år siden.Tror den ligger på 7500 nå. Eneste jeg synes er negativt med den er at den er tung.Kjøpte en lettere vogn nå som gutten vår er blitt større.Ble fort litt for tung å trille på da. Men som bagvogn er den fantastisk,og kommer ikke til å selge den.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 den jeg og skal kjøpe nå.....prisen er 7800 der jeg bestilte den. (babymiljø)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg hadde egentlig bestemt meg for Emmaljunga Edge Duo, men holder på å ombestemme meg nå. Eneste grunnen er prisen. Jeg har sammenlignet med vekt og mål o.s.v. med Simo Duo-vogn, og Simoen er nesten helt lik på disse områdene (sammenslått er den litt lenger og høyere, men smalere). Forskjellen ligger i at Simo ikke har lufteluke i kalesjen, ikke innebygget insektsnett og mangler noen detaljer som reflekser o.s.v. Ikke veldig viktige ting for meg. På Babyshop kostet Simo Duo 6700 med vendbart håndtak, men på Barnas Hus koster den faktisk bare 5500! Så da sparer jeg altså over 2000 kroner på å velge Simo, og da er valget enkelt. Bra vogner begge deler spør du meg :-) Lykke til med valget!
Bergene Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Vi har kjøpt emmaljunga classic duo. Har ikke brukt den enda da, men tror vi blir fornøyd :-). Har man samme uderstell på en edge vogn som på en classic vogn er det egentlig bare utseende som skiller de. For understell kan man velge. Man kan ha sport uderstellet på classic vognen og classic understell på edge. Vi har classic vogn med classic understell vi da, siden det er det letteste :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå